Wat doen jullie in de ochtend?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lillybit, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Mijn meisje is tegenwoordig om 6:00 uur wakker,
    Ben dan zelf nog niet goed wakker aangezien ik s;nachts niet goed slaap.
    geef haar dus een broodje en bakkie thee.
    En zet dan maar de tv aan.
    En pas om 9:00 uur kom ik echt op gang.

Gaan jullie meteen aan jullie dag beginnen dus aankleden eten huis opruimen.
    Zodat jullie om 9:00 spik en span erbij zitten?

IK heb het over het weekend?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier slaapt ze gelukkig wat langer. Ze krijgt hier de borst als ze wakker wordt bij ons op bed. Als het voor 7u/7.15 is, gaat ze weer haar bedje in en slaapt ze vaak nog tot 8-9 uur.
    Als ik alleen ben, doe ik haar meestal in de kleren, zet ik haar in de box. Ga ik zelf douchen, ruim ik boven even op en zet ik zo nodig een wasmachine aan.
    Daarna gaan we samen een broodje eten en begint onze dag.
    Ze gaat hier rond 10.00/10.30u weer op bed en dan slaapt ze tot 11.45u dus dan kan ik mooi even wat doen.
    Als papa thuis is, neemt hij haar vaak mee naar beneden en gaat hij met haar eten.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    nee hoor ik zit er dan echt niet spik en span bij haha! gelukkig wil onze kleine echt nog eer slapen na de borst rond 7 uur. mijn man is muzikant en is dus vaak laat thuis en gaat laat naar bed. ik leg de kleine regelmatig nog even bij ons in bed bij m'n man en dan slapen ze samen heerlijk!! heb ik ff tijd voor mezelf, wassen en huis enz.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Ik zit nou ook nog heerlijk in mn ochtendjas ;)
    Voor een uurtje of 10 moet je ook niet teveel tegen me zeggen.
    Op werkdagen is dit natuurlijk wel anders, maar in het weekend ben ik het liefst lekker lui.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou hier zijn wezo vroeg ook echt niet vooruit te branden hoor. Eerst rustig wakker worden, ontbijten, etc. en dan gaan we eens douchen en aankleden,...

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zit hier nu in de kleren (maar verwacht straks ook verjaardagsvisite).
    Dochter slaapt nog (na een spooknacht), die zal zo wel wakker worden. Ik ga nog even een wasje ophangen, afwassen en dan is het hier weer spik en span.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Verschild hierzo
    Ik ben nu wel al helemaal aangekleed en was nr 2 staat aan.

Het huis is verder nog niet opgeruimd, dat doet mn man straks, maar als mn man weg is dan en Quinn vroeg wakker is dan ben ik rond dit tijdstip helemaal klaar ook met het huis.

Quinn is dan gewoon lekker aan het spelen of kijkt tv, net hoe het uitkomt

(hier waren we vanmorgen om 5;15 wakker)

8. fafje

fafje Niet meer actief

#8 fafje, 12 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2011
    normaal gesproken worden we hier 0730u wakker en verschoon k em gelijk...naar de woonkamer, zoontje in box of speelmat eventjes...dan ga ik ff koffie zetten, plassen, medicijntje pakken..

dan voeden en lekker op de bank bijkomen met het ontbijtnieuws..
    Daarna gaat hij spelen, box of speelmat...max tot 9uur...dan gaat ie een ochtenddut doen..

En dan ga ik relax ff een broodje eten en even achter de laptop, afwasje doen..

Als meneer wakker wordt na een uurtje ofxzo...gaan we samen douchen of hij in badje...

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als Irem wakker wordt, gelukkig meestal niet voor 7 uur, soms ook 8 uur, laat ik haar altijd eerst een kwartiertje bij ons in bed spelen, gezellig en wij kunnen een beetje rustig wakker worden. Dan kleed ik mezelf aan, ga ik Irem verschonen en omkleden. Dan gaat zij in de box spelen en ga ik even naar de badkamer en even achter de laptop voor zolang ze in de box wil (half uurtje meestal). Dan medicijnen klaarmaken, brood smeren voor ons allebei, drinken erbij en dan ontbijten we samen.

Dus niet alles spik en span, maar ik kleed Irem wel altijd meteen aan als we opstaan omdat ik haar toch moet verschonen en dan gaat dat in 1 moeite door.

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier was het bijv. vanochtend weer 5 uur. Dan ben ik echt niet vooruit te branden. Dochter draait dan helaas al op volle toeren. Dus ik geef haar een fles, maak koffie voor mijzelf, zet tv aan (voor mij de laptop)en als ik een beetje wakker ben, dan ruim ik de troep op die zij inmiddels alweer gemaakt heeft, we zingen een liedje/lezen een boekje, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Voor de rest vermaakt ze zich zelf.

Om half 9 krijgt ze haar ontbijt, dan gaat ze slapen en na het slaapje kleden we ons beiden aan. (ik zit dus ook nog in mijn duster).
    Haar aankleden voor haar ontbijt vind ik zonde, want ze smeert alles er onder.

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    grappig want ik zie nergens dat de vaders er als eerste uitgaan, kindje verschonen enz...hihi! ook mijn hub niet hoor!hahaha!

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

nou dan heeft meisje hier echt pech!
    ze mag bij mij in bed liggen tv kijken en ik wil best een beker met halfvolle melk en een koffie voor mezelf en man maken maar voor 8.15 gaan we niet naar beneden:D
    en zekers niet in het weekend:)

vanmorgen heb ik haar aangekleed man heeft het bed verschoont:)
    en de stofzuiger en dweil voor mij bovengebracht
    hij is met amy-lynn naar beneden gegaan en ik heb boven gesopt en gemopt
    daarna heeft hij beneden gestofzogen
    dus eigenlijk zijn we hier helemaal klaar
    op mijn make-up en dochters haar na!:D

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hier haalt vaders altijd een beker melk en 2 koffie
    en dan lekker gezellig met zijn drietjes tv kijken

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh dan wil ik dat bij deze rechtzetten. Op de dagen dat mijn man vrij is of laat moet werken, dan staat hij als eerste naast haar bed. Dan hoor ik haar vaak niet eens :)

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hier is mijn husby ook met onze zoon eruit gegaan. Hij was om 06.30 al wakker. Eerst even bij ons op bed tv gekeken en toen is papa met hem naar beneden gegaan. Ik heb nog heerlijk verder geslapen. :D Ze zijn nu samen naar de winkel broodjes halen. Kan ik me zo even rustig douchen.

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hiet gaat uk op dagen dat hij niet naar de creche gaat na de fles van 7 uur met een dubbele rietberger nog even een uurtje plat ... dan kan ik of nog ff een uurtje tukken of me alvast douchen en dergelijke. Vijf uur wakker RESPECT!!

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    bij ons gaat het zo'n beetje elke dag zo:
    7uur fles (ook al is Tycho eerder wakker), dan na de fles naar beneden en dan ga ik eten terwijl tycho in de box speelt. Om een uurtje of kwart over 8 gaan we naar boven en leg ik hem in zn bedje met wat speelgoed en ga ik douchen en kleed me aan. Daarna was ik tycho of doe hem in bad. Dan zijn we om 9uur of kwart over 9 wer beneden. Dan krijgt Tycho zn fruit en daarna gaat hij naar boven om te slapen. Als ik Tycho in ben heb gelegd rommel ik boven: ons bed opmaken, was verzamelen, was aanzetten badje leeg laten lopen enz enz. Dan ruim ik verder het huis op, stofzuig enz enz. Wanneer Tycho wakker wordt, meestal tegen 12uur, eten we samen een boterham en daarna zien we wel hoe de dag loopt.

xxxx

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb het makkelijk, want Ayla wordt eigenlijk nooit voor 08.00 uur wakker. Als ik vrij ben ga ik er tussen 07.15 en 07.30 uur uit, douchen, aankleden en dan eerst lekker koffie drinken. Als Ayla om 08.15/08.30 uur nog niet wakker is ga ik haar uit bed halen, wassen/badderen, aankleden en dan gaan we ontbijten. Op zondag hebben we (mijn man en ik) omstebeurt "ochtend-dienst" en kan ik dus om de week heerlijk lang in bed blijven liggen. Maar als Ayla zo'n vroege vogel was geweest die om 06.00 uur klaar wakker is dan had ik er echt niet gelijk fris en fruitig bij gezeten. Ik moet wel echt eerst even wakker worden.

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hier gaan we meestal om 7.00 naar beneden (m.u.v vanomorgen was ze om 6.00 al wakker) gaan we aan de pap en daarna eet ik lekker een beschuitje met een kopje thee.

Dan loop ik even alles na, zet misschien een wasje aan (meestal in het weekend niet) ruim het aanrecht op als er nog iets staat, ga standaart even met de stofzuiger elke ochtend door het huis (en berging ivm hond) kleine meid speelt dan een beetje (gaat nooit in de box, is al zeker 6 maanden geleden) dan gaan we de kleren halen en zijn vanmorgen even naar Oma gegaan waren daar om half 10. Of we gaan even een rondje door de stal lopen, ze wilt heel graag naar buiten. In ieder geval doen we iets en soms lekker knuffelen op de bank.

20. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik wou dat ik kon zeggen dat ze pech had, maar als mevrouw wakker is gaan alle luchtalarmen open.
    En schreeuwt net zo lang dat ik haar eruit haal.
    Heb het echt geprobeerd te negeren maar het werkt dan zo op mijn zenuwen dat ik er maar heel erg sjago uit ga.
    Ben dan ook echt de eerste 15 minuten aan het mopperen.
    Vooral op mijn vriend die net doet of hij niks hoort en zich gewoon omdraait:x
    Het is dus beter om er maar meteen uit te gaan scheelt een hoop ergenis voor me.

Deel Deze Pagina