Hoi, Ik heb gelezen dat de uitslag van het geslacht niet altijd uit komt.. met name bij meisje schijnt het lastig te zien te zijn. Heeft iemand ervaring met ander geslacht op echo en geboorte? Het lijkt me vooral praktisch onhandig...
Nee.. mijn meisjes zijn/waren heel duidelijk meisjes en mijn jongens overduidelijk jongens.. gelukkig..
Volgens mij gebeurt het maar heel zelden dat ze het bij de 20 weken echo fout hebben. De echoscopisten zijn daar echt op getraind, die maken niet zomaar fouten. Hoewel het natuurlijk wel eens gebeurt.
Mijn zoon was een dochter met 20 weken. Gelukkig wilde ik het niet geloven en hebben we een pret echo laten maken daar was het echt een jongen.
Nee, mijn zoontje is overduidelijk geweest vanaf 16 weken echo. En deze ook weer, alhoewel ik bij deze nog steeds qua gevoel twijfel. Maar dinsdag extra echo dus dan vraag ik nog een extra check.
MIjn dochter was een zoon met de 20weken echo, een dochter met 24 weken echo, een zoon met 28 weken, en met 30 waarschijnlijk een meisje, met 32 weken lag ze in stuit ingedaald
Ik heb nog nooit gehoord in mijn omgeving dat de uitslag van de 20-weken-echo verschilt van het 'uiteindelijke' geslacht bij geboorte. Wel een aantal keren gehoord dat mensen bij een pretecho bij 17 weken een geslacht hoorden, terwijl het bij de 20-weken-echo het andere geslacht bleek te zijn. Weer een reden waarom ik niet snap waarom mensen niet gewoon even wachten tot die 20 weken. Wij waren zelf totaal niet geinteresseerd in het geslacht; ik wilde eerst en eigenlijk alleen maar weten of onze kleine gezond was.
Bij mijn zoon en dochter was het allebei heel duidelijk te zien bij de 20 weken echo en ook duidelijk verschillend van elkaar..
Lastig leona! Het komt dus voor... Ik heb overigens wel geduld dus ik hoop dat t straks duidelijk te zien is....
Ik ken meerdere mensen die dit helaas hebben meegemaakt! Gezien op de echo: Jongen.. geboren een meisje en andersom!
Haha, ik heb een vriendin met een roze kamer, komt de gyn met het verhaal Gefeliciteerd met uw zoon..... Moraal; neutrale kamer