Ongi en naar de gyn

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by jetaime, Sep 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Hoi,

Ik stel de vraag maar even hier, want de meeste meiden die hier komen zijn volgens mij ook naar de gyn geweest. A.s. maandag heb ik een afspraak bij de gyn staan, maar het zit er heel dik in dat morgen mijn ongi gaat doorzetten. Is dat een belemmering voor de afspraak en moet ik hem verzetten dan?

Liefs Steffie

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi meid,
    nee hoor dit is geen belemmering voor de gyn.
    mijn gyn zit daar iig niet mee :)

xxx sam en succes maandag

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

In mijn geval zeiden ze dat van te voren.
    Ik moest een keer juist tijdens mijn ongi.zoveelste dag zeg maar. Mocht het een probleem zijn kan je altijd later nog terugkomen. Bel anders voor de zekerheid vooraf even.
    Succes!
    Elmo

4. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    ik moet ook vaak tijdens mijn ongi, voor cyste controle.
    op de plek waar je je broek uit kan doen, ligt ook vers maandverband wat je kan gebruiken.
    sterkte meis!
    liefs elfje

5. sam mv kylian

zoo elfje dat is luxe daar.
    hier hebben ze dat niet, er staat niet eens een prullebak. een krukje en dat is het.
    goed ziekenhuis bij jullie zeg :)

xxx sam

6. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    chique he sam :) 8)

7. sam mv kylian

zoo echt wel,
    en dan ons ziekenhuis op nummer 2 staan in de AD lijst, mara dat hebben ze niet eens :( :)

8. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik was bij de eerste afspraak ook ongesteld, en ik kreeg me ook nog een inwendig onderzoek :oops: .
    Ik voelde me niet erg op mijn gemak, en aangezien ik al 4 a 5 maanden niet meer ongesteld was geweest, schaamde ik me heel erg.
    Maar gelukkig heb ik een vrouwelijke gynaecologe.
    Succes ermee!
    Nancy

9. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Hoi Allemaal.

Bedankt voor jullie antwoorden. Vandaag is de ongi echt doorgezet (afgelopen periodes steeds rond de 50 dagen en nu weer 33). Zo'n inwendig onderzoek vind ik ook wel ongemakkelijk, maar dat ik daarbij ongi ben maakt voor mij niet zoveel uit (denk ik). Ik ben wel blij te lezen dat een onderzoek dan ook gewoon kan. Dacht nl dat ik m'n afspraak wel kon vergeten en dat ik hem moest verzetten.

Ik heb een mannelijke gyn en hoop dat bij ons een ongi ook niet uitmaakt qua onderzoek. Het is voor ons tot eind dit jaar niet gemakkelijk om (samen) vrij te krijgen voor de gyn. Ben dus blij dat dit gewoon door kan gaan.

Moet je nou trouwens vaak vrij vragen van je werk als je eenmaal bij de gyn loopt? Ik heb kantooruren en niet echt meer vrije dagen voor de rest van het jaar. En het vertellen op mijn werk is ook geen optie.

Bedankt voor jullie steun. Ik laat jullie weten hoe het is geweest.

Liefs Steffie

Share This Page