Ja, ik heb heel weinig geduld, eigenlijk is woensdag pas mijn nod maar toch even een test gedaaan. Zien jullie het ook? Het is wel heel licht! Geloof het ook nog niet echt hoor.
Nou ik vind dit al een heel duidelijk streepje hoor, zeker als woensdag pas je nod is. Ik zou zeggen gefeliciteerd!!
Ik ben een hele kritische kruitvat-lezer (door alle vals-negatieve van dit merk), maar ik kan me in alle overtuiging aansluiten bij de andere reacties! Gefeliciteerd!
Dank jullie wel! ik doe er op mijn nod ook nog 1 maar ik kon mezelf niet tegenhouden om te testen. Heb eigenlijk nog nergens last van, volgens mij had ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook niet maar dat vergeet je zo snel. Het was trouwens niet eens mijn ochtendurine. Ben al voorzichtig heel erg blij!
Karinnetje gefeliciteerd! Zijn er ook meiden die alleen maar een streepje met deze kleur hebben gehad? Ik zit nu 1 dag na NOD en heb dinsdag al posi getest, maar het streepje wordt niet veel duidelijker als deze op de foto...Begin me alweer zorgen te maken.
@mama079; Ik heb nog even de bijsluiter goed door gelezen en daar staat dat de kleur niet uitmaakt ook omdat het o.a. kan komen in wat voor ruimte je test maar in de bijsluiter staat het wel iets wat preciezer omschreven hoor. Ook Gefeliciteerd trouwens!