4 dagen overtijd en 2 negatieve testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elintje, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elintje

Elintje Lid

31 jan 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Ik heb een vraagje en snap er echt helemaal niks meer van!
    Ben 7 maanden geleden gestopt met de evra pleister, duurde 5 maanden eer dat me cyclus weer normaal is 27 a 28 dagen. Nu zit ik al op dag 33, word midden in de nacht wakker van pijn in me borsten en heb ook steken overdag in me borsten, ik heb totaal geen menstruatie krampen. Ik heb wel het idee alsof iemand in mijn onderrug duwt maar dit is niet pijnlijk is gewoon een soort druk. En ik ben misselijk met vlagen door de dag heen. We hebben al 2 testen gedaan omdat het gek is dat ik al overtijd ben maar ze zijn alle 2 super negatief! Ik snap er dus echt niks van en het is echt een mega onzekerheid!!! Heb ook niks verloren van bruine afscheiding ofzo, wel leek het alsof ik witte vloed had maar dat is nu niet meer zo mega veel. Iemand hier ervaring mee?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe lang waren al je cycli sinds het stoppen met de ac?

Want als je nog maar 2 maanden 28 dagen hebt gehad en daarvoor langer, kan je niet spreken van een regelmatige cyclus.

Weet je ook wanneer je eisprong was (ovulatietesten of temperaturen?)

3. Elintje

Elintje Lid

31 jan 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het scheelde niet erg veel was dag 30 of 32 mijn ovulatie was rond de 27 maart, in het begin deden we ovulatie testen, maar daar zijn we mee gestopt omdat het bijna heel ons leven beheerste en dat wilde we niet meer.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je dat je eisprong op 27 maart was??

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe weet je zo zeker dat je ovulatie rond 27 maart was als je geen ovulatietesten hebt gebruikt? Je ei menen te voelen is totaal niet betrouwbaar. Vaak voel je in dat geval juist het groeien van de follikels en niet de sprong zelf. Die vind dagen later pas plaats.

Ik vrees dus dat je eisprong later is geweest dan je denkt en dan is je NOD dus ook later.

Over een paar dagen even weer testen als je dan nog niet ongesteld bent.

Niet al te veel letten op symptomen trouwens. In verreweg de meeste gevallen zeggen die niks. Een test zegt meer en is betrouwbaarder dan symptomen.
    De meeste vrouwen hebben overigens ook nog eens in de ronde dat ze zwanger bleken, nergens last van, terwijl ze in alle overige rondes van alles en nog wat voelden.

Ik hoop desondanks dat je toch zwanger bent, maar gewoon te vroeg getest hebt, omdat je eisprong bijvoorbeeld veel later was.

Succes!

6. Elintje

Elintje Lid

31 jan 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of dit mag hoor.. Maar we hebben de test open gemaakt en daar staan dus wel 2 streepjes?? Deze zijn van de kruidvat 2 v 5. ?????

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,4 KB
      Weergaven:
      4
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    De 2e streep die je ziet is een ophoping van kleurstof.
    Dit is een negatieve test.
    Er moet 2 strepen in het venster komen en de test moet je dus niet openmaken ;)

Maar hoe weet je zo zeker dat je ei 27 mrt was?

8. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Is dat niet het lijntje waar alles blijft hangen van je urine? Normaal horen ze veel dichter bij elkaar te staan. Op de plek waar hij ongeveer zou moeten staan staat niks :(

9. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die streep staat altijd buiten het schermpje, die telt niet mee.

10. Elintje

Elintje Lid

31 jan 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed, dank jullie wel meiden! Ga van de week nog een test doen, nou ik weet niet zeker wanneer mijn ovulatie was maar met goede berekeningen verwachte ik het rond de 27ste. Want dit kan je toch bijna niet 100% zeker weten?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Met ovu testen heb je een indicatie en met tempen kan je het zeker weten (achteraf).

Ik denk dus dat je ei later was deze keer en je een onregelmatige cyclus hebt. Overtijd ben je nu dus nog niet.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Met een berekening kun je het inderdaad niet 100% zeker weten. Heb nog nooit gehoord dat een ei zich aan een berekening hield.
    Een berekening kijkt namelijk niet specifiek in jouw lichaam, maar gaat uit van gemiddelden. Jouw ei kan dus heel goed veel eerder of later zijn dan een berekening aangeeft!
    Een ovulatietest maakt gebruik van jouw urine en is daardoor veel nauwkeuriger en betrouwbaarder in het bepalen van je LH-piek waarna je eisprong volgt.

En je test is inderdaad negatief. Testen hoef je niet te slopen. Staat nuchter bekeken ook niet in de bijsluiter dat je dat moet doen als er in het venster geen tweede streepje verschijnt :p. De afstand tussen controle en teststreep is namelijk altijd gelijk en valt binnen het testvenster.

13. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige maand precies hetzelfde. Cyclus was steeds rond 32 dagen, eisprong steeds op dag 18, 19. Ik dacht toen ook hup, ovulatietesten de deur uit en vrijen wanneer we zin hebben en tijdens de vruchtbare dagen wat meer.
    Toen ook 5 dagen overtijd, dacht dat ik gek werd!
    En ja hoor... Laat ei bleek... Cyclus had een uitschieter van 37 dagen...
    Ik hoop van harte dat dit niet jouw geval is en het bij jou wel positief is. Mijn advies; gewoon even rustig afwachten en proberen om er niet mee bezig te zijn want je kunt je menstruatie goed tegenhouden met je lijf. Ik weet het.. Makkelijker gezegd dan gedaan.
    Heel veel geluk met zwanger worden!

Deel Deze Pagina