Gebruik Nuvaring, maar wie kan mij helpen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door MamaNiRo, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

9 aug 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Na de geboorte van ons dochtertje ben ik weer meteen de Nuvaring gaan gebruiken... Het duurde maanden voor mijn lichaam het ritme weer op had gepakt! Na dat het een aantal maanden goed ging met het ritme was ik een keer twee dagen te laat met een nieuwe ring plaatsen. Tijdens mijn menstruatie was er alleen niks aan de hand, gewoon zoals ik het normaal kende van mijn lichaam. Nu is alleen het geval dat het afgelopen twee maanden best laat kwam en echt heel weinig. Voor de zekerheid een kvtest gedaan en na heel wat tijd wist ik zeker dat ik wat zag, maar ja is het een indroger? Even later een andere test gedaan en daar lijk ik ook wat op te zien. Vraag me nu echt af wat ik hier mee moet, bedoel, als ik zwanger zou zijn zou er nu toch gewoon meteen een duidelijke streep op moeten staan of zal mijn lichaam weer gewoon van slag zijn? Heb het ook aangegeven bij de huisarts en die zei gewoon: Als je zeker weet dat je niet zwanger bent is er niks aan de hand!

2. LSQ

LSQ Niet meer actief

Ik ben geen arts, maar ik denk dat wat je ha zegt je wel kunt vertrouwen. Het zijn extra hormonen die je in je lichaam krijgt en wanneer je niet consequent op hetzelfde tijdstip de ring vervangt dan kan dat effect hebben op je lichaam. Zeker wanneer je al aangeeft dat je lichaam een tijd nodig had in het begin om er u erhaupt aan te wennen.
    Ik zou zeggen, kijk het nog een tijd aan en als je het dan nog niet vertrouwd, kun je altijd een bloedtest vragen aan de ha.
    Succes!

3. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Kan je eens een foto plaatsen van de test?

Deel Deze Pagina