huilen bij ene oma, bij andere niet?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Moaatje, Apr 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Ik breng mijn dochter 1 dag per week naar mijn moeder, en een dag naar de moeder van vriend. Ze is nu ruim 9 maanden. Ik vind het zo vreemd dat ze bij het afscheid nemen altijd huilt als ik haar bij mijn moeder achterlaat. Bij zijn moeder is ze altijd vrolijk.
    Dat heb ik mijn moeder maar niet verteld, dat vind ik zo sneu. Ik weet dat mijn moeder heel lief voor haar is. Daarom snap ik het niet. Heeft iemand enig idee. En zal dit een fase zijn? Ze doet dit nu al een paar weken.
    En ik vind het zo naar haar zo achter te laten.

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Geen idee. Ik weet wel dat mijn moeder vertelde dat ik bij mijn eigen opa en oma, alleen bij opa op schoot wilde. Niet bij oma. Ze waren allebei even lief, dus daar lag het niet aan. Hopelijk is het een fase die snel voorbij is!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een vervelende situatie.. Gaat het verder wel goed als je moeder oppast? Zo ja, dan vind ze het afscheid nemen misschien moeilijk en is je moeder misschien wat gespannen, een kindje voelt dit haar fijn aan..

Hopelijk gaat het afscheid nemen snel beter.

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Gedurende de dag gaat het prima. Volgens mijn moeder is ze het zonnetje in huis. Maar als ik haar ophaal, en ik geef haar even terug aan mijn moeder om bijvoorbeeld mijn jas aan te trekken, dan gaat ze weer huilen.
    Ik heb niet het idee dat mijn moeder er gespannen onder is.
    En het is wel opvallend dat ze dit niet doet als mijn vader haar dan vasthoud (maar die is er 's morgens nooit)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat vreemd zeg.. Ik zou het dan ook zo gauw niet weten.
    Ik dacht ook gelijk aan gespannenheid, misschien ook van jouzelf omdat je elke x weer denkt van ow nu ga ik weg dus zal ze wel gaan huilen want dat doet ze altijd.
    Misschien als je daar es een x niet aan probeert te denken dat t beter gaat..
    Mijn zoontje heeft t juist andersom, bij mijn ouders issie supervrolijk en wil overal bij zijn en alles zien. En bij mijn schoonouders huilt hij al zelfs als hun hem gewoon aankijken en wij erbij zijn hihihi..
    Maar hij voelt gewoon dat mijn schoonouders wat hardere mensen zijn en mijn eigen ouders zijn hetzelfde als ik.

Share This Page