hoi hoi Vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld voor de uitslag van de nekplooi meting en alles was dik in orde hij zei er was een kans van 1 : 19000 dus perfect. Ben heel erg blij en opgelucht ook al zegt het natuurlijk niet alles maar de kans is wel steeds kleiner
Hoi De uitslagen van de vk ook binnen en alles was goed ook de hb en terwijl ik me zo verschikkelijk moe voel en slaap echt heel veel zodra ik maar even kans zie dan slaap ik al maar goed het zal er allemaal wel bij horen en met 3 kids om je heen is rustig gewoon lastiger.
ik moet over 3 week ook een nekplooimeting krijgen, maar nu was mijn vraag of er alleen die meting word gedaan of dat er verder ook naar het kindje word gekeken... ik heb nog geen termijn echo gehad dus weet nog niet eens hoe lang ik precies zwanger ben.....
Fijn dat de uitslag goed was. Ik zou graag willen weten waarom je heb gekozen om deze test te doen? Ik twijfel namelijk om het te doen. Ook omdat een syndroom van down niet in onze familie voorkomt. Maar ook omdat ik mezelf nog jong vind 28 jaar. Het is een persoonlijke beslissing maar misschien kan door jullie reacties van waarom wel/niet de knoop door hakken en een beslissing maken. Alvast bedankt voor de uitleg.
ik da deze meting alleen doen omdat mijn man dat graag wil. mocht het kindje niet goed zijn twijfelt hij erover of wij wel in staat zijn het te kunnen opvoeden... we hebben er al 2 rondlopen.. zelf ben ik niet zo bang dat het niet goed zal zijn. ik ben nog jong en het komt niet in de familie voor maar als hij zich hier zeker bij voelt.....
Ja je hebt gelijk, als je man dat graag wil dan zou ik het ook doen. Maar mijn vriend weet het nog niet en ik ook niet, maar we moeten wel gauw beslissen. Ik denk eerlijk gezegt dat ik het toch niet zal doen maar mn vriend en ik moeten het er wel over hebben. thanks
Hoi Sorry voor het late antwoord we hebben voor deze test gekozen omdat het aangeboden werdt we hebben er wel over na gedacht of we het wel of nhiet wouden doen. Maar hebben besloten om het wel te doen ook al geeft het geen enkele garantie. De reden dat we het gedaan hebben is ook omdat ik me heel onzeker voelde over de zwangerschap en ik elke keer het gevoel had dat er iets niet goed was. Gelukkig waren de onderzoeken goed en kan ik meer rust vinden