Beetje Bloed.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door keizerin, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Wie kan me even geruststellen.
    Als ik van binnen ga voelen en ik kom tegen dat bobbeltje van binnen aan dan gaat het bloeden daar had ik gisteren opeens last van.
    Ik vind het maar eng en nu durf ik ook geen seks meer met mijn vriend te hebben :oops: terwijl ik toch weet dat hij niet de baby kan raken maar vind het bloeden maar eng.
    Het is niet veel maar wel rood en als ik een tijdje niet er aan heb gezeten gaat het wel een beetje weg maar dan haal ik het weer open ofzo en komt het weer terug.
    Hoe zou dat komen volgens jullie?
    En heeft iemand dit ook gehad?
     
  2. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    ik zou er maar niet te veel aan zitten meid. het is vast niks.
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik denk dat je een adertje voelt ofzo.
    ik heb ook soms dat wanneer ik met mn vriend vrij ik daarna beetje bloed heb,komt omdat er een adertje is gesprongen zeg maar.
    niks ergs hoor!
    is vrij normaal in de zwangerschap.
    alles is vanbinnen wat opgezwollen en de adertjes liggen meer op de huis aan de binnenkant en kan wel eens een adertje kapot gaan.
    ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor meid en anders gewoon de verloskundige of huisarts even bellen,daar zijn ze immers voor!
    en wat betreft het niet durven vrijen met je vriend/man dat had ik de eerste weken ook.
    maar het kan gewoon hoor,het kan daardoor niet misgaan ofzo.
    misschien dat je zin in sex minder is nu maar dat komt vanzelf terug.
    ik dacht dat het bij mij nooit meer terug kwam....nou haha ik wil alles inhalen lijkt wel hahaha :oops:

    geniet lekker van je zwangerschap!
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Vales
    Dit bloeden komt omdat je baarmoedermond door de zwangerschap heel goed doorbloed is .
    Er zal dus ook eerder een adertje springen als normaal .
    Dit kan helemaal geen kwaad hoor :)
    Ik had het ook bij de zwangerschappen van mijn 2 meiden ;)

    Groetjes Joyce
     
  5. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Dank jullie wel.
    Ik weet wel dat mijn vriend er niet voor kan zorgen dat het misgaat maar toch vind ik het eng snap er zelf ook niks van,ik ben gewoon heel bang,ik ben ook erg blij als ik 12 weken ben.
    Ik dacht zelf ook aan een adertje ofzo of dat ik het zelf heb opengehaalt met me nagel ofzo maar ik zal nu niet meer gaan voelen :)
    Me moeder zei dat ook al dat ik er af moet blijven maar nu wil ik de hele tijd kijken of het bloed al weg is.
     
  6. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb het vandaag aan de verloskundige gevraagt en zij zei dat het wel normaal is en dat ik me niet druk moet maken.
    Er is trouwens geen bloed uitgekomen dus het zal allemaal wel goed wezen.
     
  7. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    gelukkig maar! Volgens mij wist je niet wat je moest denken dat je het voor het eerst zag! Zo zie je maar beetje bloed hoeft niet altijd ernstig te zijn... :D

    xxx Marijke
     
  8. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ja ik schrok me dood en was lichtelijk in paniek maar gelukkig is het niks.
     

Deel Deze Pagina