toch nog ff een vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door beeby5, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beeby5

beeby5 Lid

12 jun 2006
    65
    0
    0
    omgeving groningen
    Hallo,
    toch nog ff een vraagje:Ik kwam vanmorgen uit bed en had(nog steeds)erge last van mn benen en krijg ze niet warm, ik moet er wel bij zeggen dat ik er ook pijn in de rug bij heb en dat het lopen dus erg moeilijk gaat dus ben vanmiddag ff gaan liggen kom uit bed benen en voeten nogmaals niet warm te krijgen drie paar sokken aan daarna kwam ontzettende buikpijn.....Ik ken dit allemaal niet en iedere zw.schap is natuurlijk wel weer anders maar ik ben erg bang dat dit niet goed zit en d8 eigenlijk ik vraag het jullie ook mede weekend en er erg mee zit ik hoop dat ik een antwoord kan krijgen hierop of dat jullie het wel kennen en me gerust kunnen stellen...
    Ik vind deze site je nog gerustellender stellen dan de h.arts.
    ben blij dat ik mijn vragen hier dan ook kwijt kan heel erg bedankt alvast
    liefs beeby

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi beeby,

Het zou kunnen dat door dat je een tijdje in de zelfde houding hebt gelegen er een zenuw is afgekneld waardoor de bloed doorstroming wat moeilijk opgang kwam. Soms kan je been ook helemaal gevoellloos zijn en zak je er door heen.
    Kijk het even aan, als je maandag hier nog klachten van hebt is het goed eens langs de huisarts te gaan.
    Misschien heb je last van je bekken en is een bezoekje aan de fysiotherapeut niet verkeerd.

Groetjes imke

Deel Deze Pagina