Maak me er niet zo'n zorgen om, maar ben toch benieuwd of er meer mensen zijn die dit of iets soortgelijks hebben meegemaakt. Vorige week hadden we de 20 weken echo. Tijdens die echo was de maag niet te vinden. Dat kon komen doordat de maag leeg was op dat moment werd gezegd. Geen ramp, en als ik er geruster op was mochten we later nog wel een keertje terug komen. Morgen gaan we nog een keertje kijken dus.
Lijkt me apart zeg, heb het zelf niet meegemaakt Hier met 20 weken alles nagelopen ook de maag en vaak zie je dat de blaas leeg of vol is en dat zeggen ze dan ook. Het maagje zal er vast zitten anders groeit de kleine niet wel apart, succes morgen
Hoe is het? Bij mij hebben ze met de termijnecho gelijk gekeken hoe het er tot zover uit zag. Toen was er duidelijk een maagje te zien. Hopelijk zie je zo een mooi maagje.
sterkte morgen en komt vast goed zoals iemand anders ook al zei ze groeit dus krijgt ze voedingsstoffen binnen en idd als het blaasje vol is dan zal het wel goed komen groetjes
Fijn! (en ik had het ook met de 20 weken echo, na een kwartiertje nog een keer gekeken en toen had mevrouw wel een slokje vruchtwater genomen ) Maar fijn dat het goed is
Het kindje groeit door de voedingsstoffen die via de placenta naar het bloed van het kindje gaan... Dat heeft dus niks met de maag te maken.