Hallo dames, Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis en zal dan een inwendige echo krijgen. Kan niet wachten tot ik mag gaan. Ben alleen wel bang dat ze nog niets kunnen zien.....is dat mogelijk? Moet ik me dan zorgen maken? Weet iemand of ze uberhaupt iets kunnen zien bij 4 weken zwangerschap. Groetjes..Karin
Niet echt heel veel nog, maar al wel een vruchtzakje volgensmij. Waarom krijg je zo vroeg al een echo? Ze kunnen zowiezo bepalen of het om een goede of buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaat.
Ik was bij de gyn voor wat onderzoeken of alles ok was. Ben al een jaar bezig en vorige week belde ik op mocht ik meteen bloed prikken en toen zei hij kom over een week terug. Heb daar een beetje geluk in zeg maar...
Nou idd meestal moet je een paar weken wachten nog! Op 9maand.com kun je trouwens echo's van 4, 5 weken zien, dan heb je een idee, bij mij was er amper een vruchtzakje te zien. Veel plezier vanmiddag!
dus jij hebt er ook een gehad...misschien wel 5 Was je toen niet ongerust toen je amper het vruchtzakje zag?
Haha nee alleen bij deze zwangerschap zo vroeg een echo gehad en heb mezelf beloofd dat nooit weer te doen zo vroeg want ik was alle sbehalve gerustgesteld, omdat ze amper wat zagen was ik zowiezo al een beetje teleurgesteld en de gyn zei ook erbij dat het nog alle kanten op kon en al sik bloed verloor moest bellen Lekker gerutstellend NOT. Maar goed alles is goed gegaan zoals je ziet! Ik denk dat ze dat er gewoon standaard bij zeggen.
nou dan ga ik straks eerst goed met hem praten want ik zal precies hetzelfde als jij hebben. Ben nu al ongerust..heb nergens last van denk iedere keer ... oh jee het gaat niet. Soms klein beetje bruin bloed verlies en ik ben ook kampioen in slecht nieuws verhalen lezen.....
Hhhaha ja ik ook, ik heb toen gelijk veel opgezocht over buitenbaarmoederlijke zwanegrschappen en symptomen van miskramen, NIET DOEN want het maakt je compleet gek! Ik had heel erg een ongesteld gevoel de eerste paar weken namelijk en was ook best bang, toch heb ik me probreren heel erg te ontspannen want die stress is zowiezo niet goed!
Ik heb ook al een echo gehad toen ik 4 weken zwanger was en er was ook bij mij alleen het vruchtzakje te zien. Maar dat is toch al het begin hé,dus was ik wel beetje gerustgesteld dat er toch 'iets'zat
Gelukkig dat ik niet de enige ben! Soms denk ik ook dat ik minder op deze site moet zitten want je leest af en toe teveel. Maar ja het is ook zo gezlzellig en leerzaam! Nou ga maar es genieten van de zwangerschap. Thanks voor je berichtje!
hee Maisy, Ben net terug en je hebt helemaal gelijk! De gyn zag nog niets...ja een heel klein stipje wat het naar alle waarschijnlijkheid moet zijn. Verder was mijn baarmoederwand dikker aan het worden, wat ook moet bij zwangerschap. Eileiders zagen er goed uit! Pfff over 2 weken terug. Ik weet nu niet of ik moet genieten of wat....
Hoi! Ik had toevalig net een dag voor mijn NOD controle bij mijn gyn, vanwege eerdere problemen met mijn baarmoeder. En kreeg dus een echo ter controle waar dus niks op te zien was, alleen zei hij dat de baarmoederslijmvlies erg mooi en goed eruit zag. Ik was toen al zwanger zonder dat ik het wist. Ik moest wel als ik zwanger raakte met de 7de of 8ste week bij hem terug komen. Zo gezegt zo gedaan en toen was er al een klein wurmpje te zien met hartactie en al. Groetjes Anna.
Heyy karin, joh dat zit vast wel goed, bij mij waren ze bang dat t niet goed was, wrm weet ik niet maar ze gingen toen om de dag hcg prikken bij mij, maar als ze verder niks hebben gezegd zit het goed hoor! Zo begint een zwanegrschap nou eenmaal, met iets heel kleins dat uitgroeit tot een dikke bult