Ik heb net een pretecho gehad met 17 weken. Ze wist het niet helemaal te voorspellen maar zei toch een meisje...ik twijfel echter. Een meisje is toch 3 streepjes en een jongen 2? Of kijk ik verkeerd? Wie kan mij helpen?
Ik heb met 20 weken gevraagd of ze konden zien wat het werd. De vrouw zei een meisje want de 2 streepjes waren de schaamlippen. Ik zie op jou echo ook 2 streepjes en ze zien er hetzelfde uit als bij mij, dus ik denk ook een meisje. Ik ben wel geen expert! met 26 weken was het nog steeds een meisje!
Hij is zo klein, misschien het makkelijker groot: http://i12.photobucket.com/albums/a242/radiohoofdnz/jongenmeisje.png
ik ga ook voor meisje, soms is het derde streepje niet goed te zien.. bij mij hebben ze ook 2 foto's gemaakt eentje met 2 streepjes en daarna nog eentje met 3 streepjes, toen was ze net even opgeschoven met haar kontje.
Dit shot zag ik ook telkens tijdens echo's voorbij komen tussen de 20 en 25 weken en ik krijg echt overduidelijk een meid hoor Gefeliciteerd
Heb al een meisje en krijg weer een meisje en de echo,s van geslacht zien er praktische het zelfde uit dus denk een meisje