Pijn vanaf navel naar beneden.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door s1986, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

#1 s1986, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2010
    Werk halve dagen zodat ik het op kan bouwen heb 7 weken thuis gezeten. Nou heb ik vanmorgen 3 keer een krat getild. Vind het zo rot om t aan andere te vragen elke keer. Ging goed heb nu lekker op de bank gezeten en gegeten. Maar zodra ik nu ga lopen doet het zo zeer alsof er een touw op knappen staat. Het loop echt van 1c.m onder me navel tot het midden van mn schaambotje. Kan dit bandenpijn zijn? Zo snel al ben vandaag pas 15 weken....
    Als ik het hartje zoek met dea ngelsound zit het ook al best hoog.(vind ik) denk ongeveer al 8 c.m boven mn schaambot.

2. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #2 Acem, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
    Het is normaal meid... denk ik ;)
    Ik had precies hetzelfde toen ik nog 14/ 15 weken was... En ik denk dat het alleen maar erger wordt...:D... vooral als je boodschappen doet en een iets zwaardere tas tilt... dan ga je het later wel voelen ja.

Ik ging pas bowlen... en na een paar keer te hebben gegooid met het minst zware bal... leek mijn buik vanaf mijn navel te scheuren.. pffff..
    Het trok echt heel erg leek het... ;) toen heb ik het niet meer gedaan... niet teveel forceren.

Het is denk wel banden pijn ja...
    Maar ik weet nu niet precies hoe dit nou echt voelt... (banden pijn)

toen ik rond de 15 weken was kreeg ik ongesteld pijn (dat zag ik als banden pijn) nu niet zo zeer meer maar meer dat trekken, alsof mijn buik scheurt vanaf mijn navel... vraag me af of dat hetzelfde is?

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Jaa het trekt idd!! Jeetje dat gaat nog wat worden dan;) Ze houden al zoveel rekening met me op mn werk. Moet woensdag toch naar arbo zal het er wel over hebben. Ben blij dat het nog steeds halve dagen zijn en geen hele dagen pffff moet er niet aan denken.

Heb je soms ook wel ns steken aan je heup? Als je van voren die rand voelt dan best hoog maar aan de binnekant van je heup? Heb het idee dat het dan overbelast is. Is als ik veel heb gedaan:)

4. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hahahaha die steken had ik laatst ook... zelfs zo erg dat als ik met mijn rechterbeen vooruit liep dat het echt pijn deed...
    Pfff:D maar het was wel gauw weer weg maar die steken waar jij het over hebt bleven wel een paar uur hangen...
    Dat is denk ik ook normaal... Ik had het trouwens ook tijdens werktijden...

Kan inderdaad dat je dan teveel forceert... geen idee.. maar het is wel bekend...:D

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Bedankt;) Ben toch wel weer een beetje gerust gesteld.. Want als je googled naar bandenpijn vind je alleen dat ze in je liezen lopen. En je kan pijn rond je navel hebben maar dat is als je verder bent.

6. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D ja dan is het idd banden pijn... had ik dus met bowlen...
    Op zulke momenten moet je gewoon even gaan zitten... en even rustig doen... wordt vanzelf weer minder....

Geen zorgen dus...:D

Deel Deze Pagina