Hey meiden, Ik heb vanmorgen de clear bleu test gedaan... De gewone, niet de digitale... In eerste instantie zag ik alleen de horizontale streep, maar 3 á 5 min later stond er als je heel goed keek een hele vage blauwe dunne verticale lijn... Dus wel een kruisje... Ik moet morgen of zaterdag ongi worden, keb wel last van m'n borsten en maandag een klein beetje rozig bloed verloren en vanaf die tijd een beetje rommelig gevoel in mijn buik... Ik weet dat ik beter nog even kon wachten met testen, maar was een beetje ongeduldig... Wat denken jullie? Liefs Viënna...
het zou kunnen dat het raak is ik zou over een paar dagen nog eens testen hopelijk is hij dan wat positiever
als het hetzelfde lijntje is als de test in mijn album is het helaas .. niet zwanger... Als het een brede vage streep is dan zou ik denken dat je wel zwanger bent. Succes met afwachten! Liefs, paula
het klinkt idd alsof je zwanger bent maar om het zeker te weten zou ik nog wel een keer testen over een paar dagen.. ik ben heel benieuwd wat t wordt
Ik heb zaterdag het zelfde gehad! Zat toen 2 dagen voor mijn NOD, Was een licht en dun plusje. Gister getest met Etos, en helemaal niets. Dus zou er niet te veel op hopen.
Check mijn album...is een avond voor mijn nod gedaan, zo is dus posi..Maar als je maar een dun lijntje krijgt en dat heb ik al bij meerdere gelezen, dan is ie nega...Je zou idd over een paar dagen nog een x kunnen testen..Ik hoop voor je dat het raak is!
Hoi, Een beetje streep is ook zwanger! Dit betekend namelijk dat je HCG in je bloed hebt, alleen nog niet zoveel. Je kunt geen streepje op de test krijgen als je NIET zwanger bent, dus ik feliciteer je maar vast.
Ben het met Blondie eens..Bij CB is dat echt niet het geval, want heb meerdere verhalen gelezen dat ze een dunne streep kregen en met een andere test helemaal geen...dus dat zegt al genoeg! Ik zou gewoon over een paar daagjes nog een x testen en dan misschien ff met CB digitaal?
Zoals ik al zei Chantal, als je bij clear blue een dunne streep krijgt, dan is dat meestal negatief...Heb van heel wat mensen gehoord dat als ze daarna een kruidvattest deden, ze geen streep kregen..dus ja, we zullen het vanzelf wel van Vie horen...
kan een foutje van de test zijn, je mag normaal gesproken als ie negatief is ook geen dun lijntje krijgen 3 tegen 1 dat als je die opstuurt naar cb je een nieuwe test toegestuurd krijgt.... maar he wat bij de 1 zo is, hoeft niet bij de ander zo te zijn... dat de test bij blondie of andere negatief bleken te zijn hoeft niet in te houden dat ze niet zwanger waren, kan natuurlijk altijd zo zijn geweest dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar waar geen zwangerschap uitgekomen is... in principe mag een cb geen 2e streep erbij geven als er geen hcg is..... maar ik zeg altijd zekerheid voor alles en pas blij zijn bij een echt "goede" positieve test (liefst nog steeds cb of predictor)..... ik had 3 testen nodig (2x cb en 1x predictor) wilde ik er echt een beetje aan geloven dat het "raak" was....ik heb niet zo veel met dat " een streep is een streep" gebeuren.....vooral niet als het om "goedkopere" testen gaat.... succes en ik duim voor je dat de volgende (cb) test duidelijk posi is meid.... gr.smoekie
Was het maar waar! Want anders had ik toch wel op 17 DPO ( day past ovulation ) gister dus een positieve etos test gehad ! Want ik had op 13 DPO getest met CB.
Na ja, dan zullen Blondie en ik het dan wel fout hebben...Hoop dat ze dan maar over een paar dagen een dikke posi test heeft laten we maar duimen en hopen he!
als jullie even in mijn album kijken: de CB geeft daar een dunne streep..geen vage streep... Bij een vage streep ben ik het eens met het principe: een streep is een streep. Bij die dunne streep niet. Dat is echt een indrogingsstreep.
Maar TS heeft het ook over een dunne streep niet alleen over vaag, Dus ik denk dat het gewoon een indrooglijntje is, ik hoop het niet voor dr. En dat straks een hele mooie test heeft!