Deze echo's had ik geplaatst om via de nub te laten beoordelen of het een meisje of een jongen was. De volgende personen hadden gereageerd. Het is trouwens een meisje geworden waar ik heel blij mee ben. Marlijntje zei: Duidelijk meisje! Loezzz zei: Meisje Melanie1986 zei:Ik ga voor een jongen,vind dat hij bij de eerste foto toch ophoog wijst. Ik ben benieuwd! Tinkerbel80 zei:Ik denk een meisje. Mientje84 zei: Ik denk ook een meisje! Diaantje85 zei: Uhm het is moeilijk, maar ik denk toch ook een meisje!! Jamaila zei: hij wijst wel ietswat omhoog, maar de hoek is niet scherp genoeg voor een jongen naar mijn mening, dus ik gok op een meisje. ik ben benieuwd. RoGiJuLi zei: Meisje. Op foto 1 staat de rug te krom waardoor het de nub een vertekent beeld last zien. Op foto 2 ligt het mooi recht en loopt de nub parallel. meisje dus Danielle86 zei: Ik denk ook een meisje! erg bedankt voor alle reactiesss
Gefeliciteerd! Ik heb ( weliswaar met de wetenschap dat je dus een dochter krijgt, ook even gekeken ) ook een meisje 'gezien'. Leuk!