Uitslag obductie

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door BLiS, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Een vraagje meiden.
    Wanneer kregen jullie de uitslag van de obductie, met welke termijn ongeveer?
    En krijg je deze uitslag via een oproep in het ziekenhuis of middels de post?
    Ik begin nu uit te kijken naar de uitslag omdat ik met zoveel vragen zit waar ik geen antwoord op kan krijgen (nog niet).

2. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Deesdees,

Ik werk in een ziekenhuis als obductieassistent, je mag me pben als je wilt

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zal je straks even een Pb doen, het gaat er mij meer om wat er precies inhoudelijk uit komt en hoe deze uitslagen bekend worden gemaakt.
    Middels een gesprek of een brief, ik heb werkelijk waar geen idee eigenlijk.
    En voornamelijk of de uitslagen consequenties hebben voor een evt. volgende zwangerschap.

4. Angie86

Angie86 Actief lid

19 okt 2012
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meestal (teminste hier in het ziekenhuis) krijg je na 6/8 weken een afspraak met de gyn, deze spreekt dan het verslag met je door, dit gebeurt nooit schriftelijk. Meestal word die afspraak gemaakt door de gyn, maar als je nog niets gehoord hebt kan je altijd voor de zekerheid even contact opnemen met hem/haar.
    Hebben ze geen voorlopige bevindingen met je besproken? Of waren die er niet en moeten ze wachten op aanvullend onderzoek?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dus echt wel 6 tot 8 weken wachten, dan heb ik inderdaad nog wel even te gaan.
    Ik ben nu net anderhalve week geleden bevallen van ons overleden zoontje, de dag na de bevalling is hij gelijk voor obductie geweest.