Ja, bij ons was er ook de verdenking van een chromsome afwijking omdat Noah een slokdarm en anusatresie en in combinatie met de hartafwijking kon die overeenkomsten hebben met de afwijking die mijn vader had. Daarom uitgebreid chromosoom onderzoek gehad. Inderdaad ben ik net pril zwanger. Moet wel zeggen dat ik ook wel echt dat half jaar nodig heb gehad om alles op een rijtje te zetten alvorens weer het aan te durven. Uiteindelijk zijn we al met al ook alweer bijna een jaar verder. Heel veel sterkte de komende tijd, er komen weer rotdagen aan. *knuffel*
Inderdaad rotdagen, vooral de kerst kan mij echt gestolen worden. Denk ook dat er hier geen kerstboom opgetuigd wordt, zit er totaal niet op te wachten. Sinterklaas gaat gewoon door, daar kijken de jongens zo naar uit....en over 2 weken wordt onze oudste ook alweer 4. De tijd komen we wel door, door deze verplichtingen....daarna glip ik denk ik met het gezin nog even weg richting france. Ik wens je een fijne zwangerschap toe meid, probeer ervan te genieten
Wij hadden 6 weken na de bevalling een afspraak met de gynaecoloog voor controle, maar na 4 weken belde zij al voor de uitslag van de obductie. Daarna zijn wij doorgegaan naar de klinisch genetica, wat allemaal wat langer duurde, omdat wij beide ook onderzocht moesten worden. In maart kregen wij alle uitslagen m.b.t. erfelijkheid. De obductie uitslag duurde 4 weken.
ja ik had graag nog bij die club meegeschreven... net zoals jij in een club denk ik! Heftig allemaal he... ik merk dat hoe dichter het naar januari komt hoe slechter ik me ga voelen
@Mauw; Het kan dus ook ineens eerder zijn, daar reken je dan ook helemaal niet op (of juist wel). Bedankt! @Kaatje; Had er ook graag willen blijven, was nu anders 32wkn geweest van de 1e zwangerschap of 20wkn van de laatste zwangerschap Januari zal ook eerst even doorbijten zijn, daarna komt april... Het is veel te heftig en niet te bevatten, maar we moeten door. Sterkte ook voor jou deze donkere maanden!
Ik hield er rekening maar dat ik vandaag nog niet de uitslag van de obductie zou krijgen, maar toch was het al bekend. Heb het verslag mee naar huis gekregen en vanmorgen in het ziekenhuis is het gehele verslag uitvoerig besproken. Ik zal straks in een nieuw topic uitleggen wat eruit is gekomen, oorzaak van overlijden is zeer waarschijnlijk de navelstreng geweest...