Vanaf morgen komt er weer "Over mijn lijk" (22:15-23:00 uur). Wie gaat er ook kijken? Ik vind het wel jammer dat het zo laat is, maar ik neem op en kijk terug.
Ik ga het zeker kijken, wist wel dat het er weer aan kwam maar wist niet dat het nu al was. Bedankt voor de melding!
Ja, erg mooi en bijzonder programma. Ik heb besloten het maar niet 's avonds te kijken, want dan slaap ik daarna nooit weer!!
Ik heb van het programma gehoord maar denk niet dat het verstandig is om dit te kijken met al mijn hormonen. Wel erg dapper en mooi dat mensen zich laten filmen in hun kwetsbaarste periode.
Hier ook iemand de zeker op de bank zit. Vind het een heel speciaal programma. Mensen die hun verdriet met Nederland willen delen.
Ik weet nog niet of ik het ga kijken. Heb alle seizoenen gekeken maar zwanger & dit soort progammas werkt hier niet echt. Mijn vader is 6 jaar geleden overleden op zijn 49ste aan kanker , ziektebed van maar 6 weken alles komt dus altijd dubbel zo terug. Er doet dit seizoen ook een moeder mee , zo vreselijk vind ik dat en inderdaad Annemiek van vorige seizoen Brrr...
Inderdaad dit seizoen doet ook een moeder mee: Ariejanne. Ik volg al tijdje haar FB pagina (soort van blog). Zij is alleenstaande mama van 2 kindjes, 30 jaar oud. Prachtige, sterke, positieve vrouw. Helaas heeft ze net voor Oud/Nieuw te horen gekregen dat zij in Nederland uitbehandeld is. Ze kunnen niets meer voor haar doen Vreselijk!!!! Ik ga het programma niet kijken (vorige seizoenen heb ik ook niet gezien, het is voor mij gewoon te veel...). Maar ik blijf Ariejanne op FB volgen.
Ik vind het een prachtig programma en de tranen stromen vaak vrijuit. Ik ga het dus ook zeker dit seizoen weer kijken.