Daaag dames! Ik zit inmiddels in de 4e week met spuiten van Gonal-F en Orgalutran voor IUI. De eerste twee weken met 75 EH begonnen, geen reactie. Toen een week met 112.5EH ook geen reactie (rechts max 8mm, links helemaal niks). Nu dus al de 4e week en weer opgehoogd, nu naar 150EH. Mijn vraag: tot hoeveel EH mag je gaan spuiten en de 150 EH die ik nu spuit is dat al veel? En als ik nu eens geen reactie krijg van de Gonal-F, zijn er dan nog andere mogelijkheden? Ik heb het er echt wel voorover om zwanger te worden, maar nu na 3.5 week begint mn buik wel een beetje beurs te worden en ik zou nu toch wel eens een reactie op mn eierstokken willen zien! :x
Ik vind het vrij veel, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik spoot tijdens ICSI in eerste instantie 187,5 en daarna 225EH. Het kan eventueel aan je leeftijd liggen, ben je al wat ouder? Of heb je misschien een wat lage AMH?
Hmm, ik heb ook PCOS maar bij mij slaat Clomid50mg al aan.. En met Gonal-F 187,5 en 225 had ik na 2 weken 11 follikels (bij ICSI).. Vind het altijd zo apart dat het bij iedereen anders werkt! Ik zou het toch even met je arts overleggen!
Oke, het slaat idd bij iedereen anders aan. Las op internet dat je met ovulatie inductie tot 225 mag gaan, dus dan heb ik nog even en met ivf of icsi zelfs tot 450. Ze gaf al wel aan dat als ik maandag nog geen follikelgroei heb ze met groter geschut gaat komen, maar ze heeft nog niet gezegd hoe of wat. Zal het er maandag wel even over hebben. Begin wel natter te worden en af en toe steekjes rechts, met clomid had ik juist steeds links een ei. Mssn dat de rechter zicht nu een keertje laat zien .
Misschien reageer je niet goed op Gonal- F. Volgens mij komt dit wel eens voor dat een vrouw op het ene medicijn nauwelijks reageert, maar op het andere medicijn goed reageert. Misschien is het een optie om Menopur of Puregon te gebruiken?
Oepsie, helemaal dit topic vergeten! Nou, had vorige week maandag na 4 weken spuiten eindelijk een ei! Ben begonnen met 2 weken 75Eh, toen een week 112.5EH en toen nog een week 150EH. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Afgelopen donderdag de IUI gehad, dus nu op het wachtbankje, spannend! Bedankt voor jullie reacties!