Hallo meiden, Afgelopen weekend en vandaag drie keer op rij een positieve zwangerschapstest, dus ik begin toch maar te geloven dat ik zwanger ben. Vandaag eens rondgekeken op internet op zoek naar verloskundigen praktijken. Is er iemand die ervaring heeft met Verloskundigen Zuid of het Geboortecentrum Amsterdam? Of iemand heel tevreden over een andere praktijk? Bedankt alvast!
Anne ik heb bij de vorige zwangerschap gezeten bij geboortecentrum. Zat in team rood en het is mij heel goed bevallen (!) Nu moet ik wachten tot 12 weken voordat ik weer overgedragen word aan de VK ivm ivf traject, maar ik ga absoluut weer daarheen. Houd wel rekening met waar je woont, ze willen dat je max 15min van de praktijk woont omdat de VK anders niet snel genoeg bij je kan zijn indien nodig. Ze hebben daar nu ook een geboortehotel, dus daar ben ik wel benieuwd naar!
Hoi! Dank voor je reactie. Ik woon geloof ik wel binnen 15 minuten van ze af, maar ga denk ik toch voor VK Zuid. Zitten nog wat dichterbij en voelt iets meer recht door zee. Minder wollig ofzo Da's niet zo mijn ding. Maar dat idee krijg ik alleen maar door hun website hoor. Misschien helemaal niet zo
Hi Anne, Ik zat bij zuid, is goed bevallen. Wollig zijn ze totaal niet, wel doen ze ook standaard een groei echo met 30 weken en liggings met 36 en evt nog 1 met 41. Dat vond ik zelf heel prettig. Er werken hele lieve verloskundigen. De 'hoofdverloskundige' heeft een reputatie maar ik vond haar echt aardig. Ook fijn vond ik de eigen echopraktijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap, als je meer vragen hebt kan je me een pb sturen.