uitslag onder borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 25 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb vd bh uitslag rood jeukt soms en een paar striemetjes onder m'n borsten, die zie je gelukkig niet.
    Ik heb vaak na een halve dag m'n bh alweer uit, aangezien dat absoluut niet lekker zit, dat zweet en plakt.
    Doen jullie er talkpoeder op of uienzalf ???
    de dokter gaf me er niks voor aangezien m'n zwangerschap.
    Het komt ook omdat ze nu echt op m'n huid hangen, dat was ik ook niet echt gewend.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Zo te horen heb je last van smetten, dit gebeurt vaker op plekker waarbij huid, huid raakt en waar het warm is.
    Talk poeder is de beste oplossing, je kunt ook een oud linnen laken in repen schuren en dat tussen je borsten en je bovenlichaam doen wanneer je geen bh aan hebt.
    Goed schoonhouden en goed afdrogen is ook van belang.

Wat ik zelf wel eens doe is het s'morgens en s'avonds 'schoonmaken'(na het wassen) met zo'n doekje waarmee je make-up van het gezicht af kunt halen, daarin zitten ook verzorgende dingen en bij mij helpt dat ook goed.

Groetjes

3. Beauty

Beauty Actief lid

11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi,

Op zich is het een goed idee om het goed schoon te houden zodat het niet kan gaan onsteken ik zou alleen uitkijken met die doekjes dat er bijv geen alcohol in zit! Ik zou zeggen idd met talkpeder en dan bijvoorbeeld een reepje van een katoenen laken of bijvoorbeeld zo'n stoffen zakdoek onder je bh stoppen dat verzacht!

Veel liefs,

Beauty

4. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik heb er ook last van en gebruik er sudocreme voor. Help echt. Help bij baby's ook voor rooie billetjes ja.

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je na het douchen goed droog maakt, ik gebruik de fohne even om het goed droog te blazen.
    En 's avond smeer ik er een laagje sudocreme op, is echt wereldspul.
    Werkt heel erg goed :)

Ik hoorde dat talkpoeder juist een soort schimmelinfectie kan veroorzaken, dus dat zou ik even navragen voordat je het gebruikt.

6. Beauty

Beauty Actief lid

11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi mamaantje,

dat is idd mogelijk als je niet goed agdroogt en er dan extra veel talkpoeder op smeert om het droog te krijgen dan krijgen een dubbel "Broei" effect om het zo maar even te noemen dus daar moet je idd goed op letten maar als sudocreme goed werkt zou ik daar ook de voorkeur aan geven wist het niet goede tip!

Veel liefs,

Beauty

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja ik kreeg de tip van mijn schoonzusje... en het werkt echt...
    Ik heb ook altijd erg veel last met mijn schaamstreek scheren, dan krijg ik ook allemaal rode bultjes...
    Ook daar smeer ik het en ook dat helpt.... Ik wil het nu voor de bevalling toch wel een beetje kort houden daar, hihih...

8. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    sudocreme misschien? Dat helpt ook bij baby's billen bij smetplekken.

Ellen

Deel Deze Pagina