Hoi allemaal, Van het weekend heb ik eisprong gehad volgens echo en zelfs van 2 eitjes . Nu is mijn vraag is je kans iets vergroot om zwanger te raken met 2 eitjes in plaats van 1 ei? Ben benieuwd wat jullie denken/weten. groetjes vruchtje24
Dat klinkt hoopvol, maar ga nergens vanuit anders is de teleurstelling weer zo groot. Duim voor je natasja dat je ook 2 of misschien 3 eitjes hebt.
De kans is wel iets groter... maar helaas heb ik bij 6 van de 9 hormoonkuren meer dan 1 eitje gehad... meestal 2, en 1 keer 3. Ik ben een keer zwanger geweest, maar dat is helaas mis gegaan. De cyclus van de zwangerschap was ook met 2 eitjes. Wil je niet alle hoop ontnemen, maar mijn ervaring is dat het helemaal niets zegt... Zal uiteraard per persoon verschillen. Ik duim voor je! Liefs, Daan
je hebt idd iets meer kans, maar ook ik heb al 2 keer 2 eitjes gehad en helaas maar wie weet, ik hoop het voor je
Ik ook al meerdere keren dubbele eisprong. deze keer zeer waarschijnlijk 3 Helaas heeft het nog niet mogen baten!
Ik ga er ook maar niet vanuit. Ik maak sinds 2 jaar dat we proberen zwanger te worden nu voor het eerst echt bewust de wachtweken mee. Ik bedoel daarvoor wist ik niet precies wanneer en of ik eisprong had en nu wel. En ik moet zeggen ik vind het wachten een hel. Ik heb veel respect voor iedereen die dit volhoudt (moet wel oké) en dan weer teleurstelling. Ik ga maandag 16 juli naar portugal op mijn nod dag dus maar rustig afwachten. gr vruchtje
Ik had tijdens mijn 3 IUI's ook elke keer 2 eitjes maar helaas heeft het bij ons ook niet mogen baten. Hopelijk bij jullie wel!