gewicht

Discussie in 'Gezondheid' gestart door jojo22, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo22

jojo22 Lid

4 aug 2006
    40
    0
    0
    wie is er veel aangekomen tijdens het zwanger zijn en waarom
    Ik zelf eet de laatstetijd veel gebak koekjes e.d. en patat enzo terwijl ik voor ik zwanger werd echt heel gezond at dwz een koekjes enzo en weinig vetten ben nu 8 kilo aangekomen en wil dat strax er graag weer af hebben iemand tips??!!!!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Uhm 8 kilo is echt niet veel hoor meid. Je hoeft nog maar 8 weken, gemiddeld komen de meeste vrouwen in totaal 14 kilo aan...
    Maak je maar niet druk, de meeste kilo's verdwijnen met de bevalling!
    Ik was 12 kilo aangekomen in totaal en het is er allemaal alweer vanaf.
    Reken in die 8 kilo ook het gewicht van de baby, de placenta en het vruchtwater mee he... En die verlies je allemaal met de bevalling!

3. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo.

Nou dat valt wel mee. Ben nu zo'n 32 kilo aangekomen.
    Hoop dat ik het er weer af ga krijgen. Eet toch niet veel snoep of zo. Probeer zo gezond mogelijk te eten.
    Groetjes Karin

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Met Lars was ik 20 kg aangekomen!!
    Op 5 kg na is het er allemaal af.

5. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    32 kilo?? Jeetje das ook niet echt leuk....

Ben zelf nu zo'n 20 kilo aangekomen en dat vind ik al zwaar.

Maar straks veel wandelen, spelen en veel bewegen dan komt het vast wel goed.

En de eerste paar dagen na de bevalling eet je denk ik toch niet zo veel dus kan je maar beter wat reserves hebben.

Nog 6 en halve week!!!! AAAHH spannend

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik ben nu ook meer dan 20 kilo aangekomen. Deels kan ik er niets aan doen, ik hou veel vocht vast, heb veel vruchtwater, etc. Maar ik moet ook toegeven dat ik me nu helemaal suf kan eten aan ongezonde dingen als chips, nootjes en patat...

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Pff dat is echt niet veel wat je bent aangekomen!

Ik zat steeds op 5 a 6 kg. Weegschaal was drie weken stuk en nu zit ik met de nieuwe weegschaal op 11 kg!! Moet er wel bijzeggen dat ik extreem veel vocht vasthou...voeten, tenen, enkels, benen tot aan mijn knie, maar ook mijn handen en armen. Heb hoop dat het er straks weer snel af is allemaal...

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    pfff nou dat is niets..!!!
    Ik ben 15 kilo aangekomen.

Hoop echt dat alles er weer afgaat..

9. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallllo,

Nee precies 32 kilo is heel erg veel. Had geluk dat ik in het begin maar 56 kilo woog.
    Groetjes Karin

10. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    hmm ik ben nog geen 15 week en ben nu al 5 kg aangekomen..... Blijft het in dit tempo gaan?? Of wordt het misschien nog erger??? Straks kom ik ook 30 kg aan, maar ik was bij het begin al 90 :cry: :cry:

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja maar lijkt me wel zwaar voor je! Ik woog rond de zestig en met die elf erbij merk ik echt wel dat ik 'harder' moet werken met lopen etc.

12. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Ja precies. Had dus ook al vroeg in de zwangerschap bekkeninstabiliteit enn draag een bekkenband. Kan me moeilijk voortbewegen. Kan een klein stukje lopen en dan heb ik het echt gehad. Is wel jammer nu ik thuis zit dat ik eigenlijk nergens naar toe kan. Heb gelukkig een fijne familie die me helpt met het huishouden en mij overal naar toe brengt.
    De baby hebben ze nu geschat op een 8 ponder.
    Groetjes Karin

13. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ben nu 14 kg aangekomen, word wel zwaar, vooral op de knieen met bukken enzo, probeer veel te lopen en te zwemmen enzo. het rare is dat ik er slanker uitzie dan voor de zwangerschap, afgezien van me buik dan.

14. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben 12 kilo aan gekomen nadat ik in het begin van me zwangerschap 6 kilo was afgevallen door veel spugen.

15. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    ik ben de eerste weken(6/7 of 8/9) ongeveel 3/4 kilo aangekomen..

16. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik ben nu ongeveer 7 kilo aangekomen....
    ik eet normaal, niet veel meer dan anders maar ik ben ook niet zo streng meer voor mezelf, als ik nu zin in iets lekkers heb dan eet ik dat gewoon, dat deed ik voor de zwangerschap niet zo snel!

ik hou verder geen vocht vast dus dat scheelt ook, daardoor wordt je ook direct een stuk zwaarder denk ik.

17. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ik denk dat dat wel meevalt, de èèn groeit meer in het begin en de ander meer op het eind volgens mij...
    ik begon pas na de 4de maand te groeien, maar ken ook iemand die na 1,5 maand al een stuk zwaarder was en er later niet veel meer bij kreeg!

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    de laatste 6 weken gingen voor mij het snelst!

in totaal 25 kg aangekomen :confused: waarvan 12 meteen foetsie waren met de bevalling! zoveel vocht ook nog eens wat ik vast hield!

nu moet ik er nog 10 kwijt zien te raken!

ik had ook last van m bekken en bewoog ook niet zoveel! dat scheelt ook denk ik!

vandaag ga ik weer beginnen met fitnessen dus hopelijk gaan de kilo`s er nu snel vanaf!

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik ben nu met 24 weken nog maar 3 kilo aangekomen dus ik vind dat wel erg netjes,ben benieuwd hoeveel ik nog ga aankomen.

20. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    ik ben nu 21 weken en ben nog niets aangekomen. Ben wel verschrikkelijk moe. Denk omdat het komt dat mijn baby mij opeet. Of de baby eet mijn eten op en ik eet van mezelf. Zoiets zou het wel zijn maar ik ben er wel verschrikkelijk moe door.

Groetjes labmuisje

Deel Deze Pagina