daar gaan we poging 2.. nu wil ik alleen weten of ik nou dit x wel de goeie gevoelens er bij heb,,, ik ben 9-aug voor het laatste ongesteld geweest. en heb nu vreselijk pijn overal kan snachts niet slapen door een zeurende pijn in me linkerkant van me buik, heb vreselijke hoofdpijn en kan geen moment wakker blijven ben alleen maar moe ben vaak duizelig en misselijk en het poepen gaat ook niet echt best.. vieze smaak in me mond.. ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het niet meer,, aangezien ik vorig jaar een misskraam heb gehad hoop ik dat het dit x weer een keer raak is... ik hoop dat jullie me tips en al kunne geven want ben best wel bang,,,
Je zit nu op dag 16 na je NOD, dat lijkt me nog erg vroeg voor kwaaltjes. Hoe is je cyclus normaal gesproken? Met een normale cyclus (28 dagen) zou bij een bevruchting de innesteling vanaf nu kunnen. Heb je niet gewoon een griepje onder de leden waar je lichaam door van slag is?
Is inderdaad te vroeg. Als je cyclus 28dg is dan heb je ongeveer 2dg geleden je ei gehad. Dus is nog erg vroeg en dan is je nod pas 6 september. Succes
Lijkt me veel te vroeg voor al die kwaaltjes. Ik zeg niet dat je niet zwanger zou kunnen zijn, maar misschien dat de kwaaltjes eerder veroorzaakt worden doordat je er zo veel mee bezig bent... Of idd een griepje of zo. ALS je zwanger bent is het eitje nog maar net bevrucht en misschien net wel/net niet ingenesteld. Dan is je hormoonspiegel echt nog veel te laag om deze symptomen te geven. Sterkte met wachten!!!
maar nu heb ik nog een vraagje... moet de innesteling gebaard gaan met bloed verlies..? en griepje niet echt nog steeds : moeheid neemt toe snel geĆÆrriteerd veel duizeligheid. en nog steeds een opgezwollen buik..(als je er indrukt is die kei hard) grotere borsten en donkere nippels..
eigenlijk totaal niets. dacht dat het weer niet gelukt was echt kwaaltjes kreeg ik met een week of 5 a 6
nou er zijn ook echt wel vrouwen die vanaf het moment van de bevruchting al ziek zijn.die ken ik wel een paar.het is gewoon afwachten en een keer een testje wagen.succes meid
Ik sluit me bij esje aan.......maar inderdaad, je kan niet veel meer doen dan afwachten hoe vervelend ook.
vandaag een test gehaald en nu afwachten op morgen of die een beetje positieve lucht geeft.. en ik kan alleen maar hopen maar jullie krijgen het te horen.
nou ik zou jullie het laten weten... ma na weer een dikke week verder te zijn en 2 dagen overtijd dus nog steeds niet mijn menstruatie begin ik toch echt wel het gevoel te hebben dak zwanger ben morgen nog een test en dan zullen we wel weer zien ben reuze benieuwd nu.,. en zit nu al in me hoofd wat als ik zwanger ben wat moet ik dan allemaal hebben... ma voor de rest geen stress haha.... wat ik nu die is veel slapen want ben nog steeds heel erg moe en heb nu heel veel last van me borsten en ze zijn gegroeid had namelijk al nieuwe bh's gekocht en zelfs die pas ik niet meer en dat terwijl ze nog niet eens in de wasmachine zijn geweest ben reuze benieuwd na morgen heb me duimen gekruist in de hoop dat ik zwanger mag zijn en dat dit wondertje er dan niet van door gaat....