Wij hebben vandaag te horen gekregen dat mijn zwager over 2 maanden weer terugkomt naar Nederland, met zijn Braziliaanse vrouw. Er is hem een goede baan aangeboden. Hij heeft bijna 12 jaar in Brazilië gewoond. Ik ben voornamelijk heel blij voor mijn man, hij heeft zijn broer behoorlijk gemist! Wat willen jullie van de daken schreeuwen?
DAT MIJN EX EEN COMPLEET GESTOORDE IMBECIEL IS. Maar wat fijn voor je man! Hopelijk kan je schoonzus zich snel en goed thuisvoelen in Nederland
Dat ik na 7(!!!) maanden eindelijk eens een keer een nacht kan doorslapen zonder om de 2 uur wakker te worden omdat m’n baby huilt!!!!!!!! Hou-nou-eens-voor-één-nacht-je-mond!!!!!!!
IK BEN EINDELIJK BEGONNEN AAN HET SCHRIJVEN VAN MIJN EERSTE BOEK!! Wat fijn voor jullie, 12 jaar is een hele lange tijd!
Wat fijn na 12 jaar! AAAAA Dat ik ZIEK ben, K.U.T.Z.O.O.I!!!!! Plus dat ik net 2,5 maand bij nieuwe werkgever werk en kan me echt niet ziek melden.. alles doet pijn, tot achter mijn ogen toe G.O.D.V.E.R. WAAR IS MIJN AFWEERSYSTEEM?!?
Dat ik na 25jr weer contact met mijn vader heb gezocht. En dat we allebei heel erg blij zijn om weer onderdeel van elkaars leven te zijn! Wat fijn dat je zwager weer terugkomt!
Ohja nog iets. Dat mijn werkgever weinig begrip toont voor mijn rug- en bekkenklachten terwijl ik in de piekperiode werkweken van 50-60 uur heb gemaakt en nooit een extra uur heb geschreven. Als ik dan 2x eerder wegga word ik gelijk op het matje geroepen of ik wel van plan was verlof te schrijven. Suck my *****
Wat een leuk nieuws. Ik ben zelf na 11 jaar vorig jaar terug gekomen en ik hoop dat jij als familie klaar voor hem staat ... het is echt pittig!
Dat mijn oor nog steeds dichtzit na twee weken na een oorontsteking en het nog MAANDEN kan duren zei de huisarts TS wat fijn zeg. Dat wordt een feestje als hij er is.
Dat ik zo’n heerlijk weekend heb gehad. Voor het eerst helemaal alleen een weekendje weg, en dat was zo heerlijk rustig! Lekker op pad gaan en doen wat en wanneer ik wilde, zonder te hoeven letten op school-, sport,- eet- en bedtijden e.d. En het was even een drempel over, maar ik ben ook alleen gaan uiteten (samen met mijn ereader ). Een nieuwe traditie is geboren: dit ga ik zeker 1x per jaar doen!
Het verlof heb ik maar geschreven. Met tegenzin. Vandaag heb ik me voor het eerst ziek gemeld (op dringend advies van de vk, zij ziet me het liefste nu eerst een paar weken thuis alvorens ik ook maar weer aan werken denk) en morgen heb ik een afspraak met mijn leidinggevende om te praten over hoe om te gaan met mijn klachten die ik niet ga negeren. Ik houd van mijn werk en hoop er samen uit te komen en tot een structurele oplossing te komen. Anders kan hij de boom in!