mijn schoonzusje en ik hebben een geweldig moederdag kado gekregen! we gaan naar de musical tarzan! in scheveningen! en we zitten op de derde rij! ik ben zo benieuwd, ik krijg al kippenvel als ik een voorstukje zie, en nu zitten we zo dichtbij dat ze gewoon over ons heen slingeren! en het zal ook wel een tranentrekker worden, dus de zakdoekjes staan al klaar haha
zo echt wel, we vertrekken met een bus vanuit groningen! dus dat wordt vroeg uit de veren, want het is een middag voorstelling, gelukkig maar want anders ben je savonds mega laat thuis.
Da's idd een super cadeau! Mijn man en ik gaan ook, lijkt me zo mooi! Het is wel heel duur, maar ook heel erg genieten! Alvast veel plezier!
ik kan echt niet wachten, het is pas in juli, maar ik weet zeker het wachten waard! hoorde trouwens dat tarzan betrapt was met jamai had dit liever na die tijd gehoord haha
ik ben al geweest in de tweede week dat hij speelde was echt waanzinnig gaaf heb er geen woorden voor zo mooi en leuk het begin is alleen ff scrhikken