uitslag ovutest na eisprong lichter

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door music4life, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hi hi
    ik ben er weer es met een vraag
    ik had vorige week do een ovutest gedaan en de 2e lijn was donkerder als de dag ervoor,ik zag hem steeds ietsje donkerder worden,totdat chips!!! mn ovutesten op dom dom dom,,ik heb vrijdag zaterdag en zondag niet kunnen testen , we hebben om de dag gevreen. nu heb ik gisteren mn nieuwe vooraad:D weer binnen gekregen! en gisteren was de 2e lijn practisch weg:) kan ik mn eisprong toch nog krijgen?! ik zit op dag 14 van mn cyclus! ik ben op 25 mei ongi geworden ,mn vorige cycl was ook korter,en dus vroege eisprong.. ;)

2. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij dat je je ei gehad hebt hoor.
    Bij mij worden de streepjes duidelijk donkerder tot 1 of 2 dagen positief en daarna veel lichter.
    Heb je niet getempt?

Als je weet wat je normale lichaamstemperatuur is zou je morgenvroeg kunnen tempen. Het is dan niet zo betrouwbaar als elke dag maar het geeft iets meer houvast.

Je ovulatie kan al vanaf dag 10 plaatsvinden.

3. music4life

nee ik doe niet aan tempen ,,, dan zou ik van 4 op 5 of van 5 op 6 mn eispromg hebben gehad... ik snap het niet want ben zo misselijk en alles maar da kan niet!

4. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Je hebt je ei gehad als beide lijnen zoals je zegt even donker of net zo donker zijn dus nu nog testen heeft weinig nut tenzij je geen eisprongsymptomen hebt gehad?

5. music4life

ze waren voige week do niet even donker maar ze liepen per dag donkerder op ! ik heb vrijdag za en zo niet getest! en maandag waren ze lichter! dus ik denk dat ik mn eisprong heb gehad!

Deel Deze Pagina