vage testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fleurtje, Jun 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo! Ik ben nieuw op dit forum daarom zal ik me even voorstellen. Ik ben 20 jaar en woon samen met mijn vriend. De reden dat ik me heb aangemeld voor dit forum is dat ik graag jullie ervaring wil of advies. Het probleem dat ik heb is namelijk dat ik nu al meer dan een week overtijd ben en dat ik in totaal vier zwangerschapstesten heb gedaan. De eerste twee gaven beide een heel licht streepje aan en ik wist niet of ik dit nu betekenden of ik zwanger ben of niet. Dus heb ik twee dagen later nog een gedaan die duidelijk negatief was. Nu werd ik nog steeds niet ongesteld en heb ik drie dagen later (dat was dus gisteren) weer een gedaan en die gaf meteen duidelijk twee roze streepjes aan maar toen begon het tweede streepje steeds meer te vervagen en uiteindelijk kon ik hem niet meer zien... Ik weet nou niet wat ik moet denken, aan de ene kant denk ik dat ik zwanger ben. Maar omdat ik steeds geen duidelijk streepje heb gehad of een die bleef staan weet ik het niet zo zeker. Heeft iemand zoiets wel eens eerder gehad.
    Alvast bedankt!!

PS: de eerste twee testen waren van healty pharm en de derde van clear blue en de vierde van mat care exta gevoelige vanaf 10 hcg geloof ik.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hallo...heb je met ochtendurine getest????

3. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ja alleen de negatieve test de derde keer dus, die niet. Verder wel.

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    misschien die indicator van CB eens proberen??

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad. alleen de negatieve niet sochtends. Die van clear blue dus, heb 13.00 smiddags gedaan die gaf niet zwanger aan.

6. Zou over een paar dagen nog een testje doen (als je je zo lang kan inhouden...) Tis wel raar inderdaad...

7. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik heb eergister een bloeding gehad en ik dacht eerst dat ik ongesteld was geworden maar het was niet erg veel. Dus de vk gebeld en die zei dat als je ook maar een licht streepje ziet je ervan uit kan gaat dat je zwanger bent. Nu zei ze dat ik best een innestelingsbloeding zou kunnen hebben. Gisteren was de bloeding nog maar een klein beetje en heb ik weer een test gedaan. Er kwamen meteen twee streepjes maar het tweede streepje was weer licht en wit, maar naast het wit zag je wel een roze lijntje. Deze is wel blijven staan. Nu weet ik nog steeds niet of ik nou echt zwanger ben. Ik heb vanmorgen weer de vk gebeld en die zei dat ik een afspraak met de huisarts moet maken en dan doorgestuurd moet worden naar de gyn om een echo te maken. Ik meteen bellen en ik kan pas maandag naar de huisarts. En alvast gebeld naar de gyn en daar kan ik pas over een maand terecht. Dus nog vier weken in onzekerheid!! Wil nu wel weten waar ik aan toe ben. :(

8. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Nou kan me indenken dat het wel een beetje onzeker maakt! En dan duurt zelfs maandag wel erg lang he? Toch vreemd dat je pas over een maand bij de gyn terecht kan. Misschien kun je via ha een snellere verwijzing krijgen.

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    of op z'n minst voor een bloedtest..

10. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vooral omdat ik wel licht positieve testen heb gehad maar niet een echt heel duidelijk waarvan je denkt nu weet ik zeker dat ik zwanger ben. Toch zeggen de verloskundig en de doktersassistente dat ik ervan uit kan gaan dat ik zwanger ben. Maar dat vind ik nog een beetje eng omdat ik anders straks teleurgesteld ben als het niet zo is. Ja het is wel raar dat ik zo laat bij de gyn terecht kan. Ik had gewoon alvast gebeld voor een afspraak zodat het snel zou kunnen, ook al heb ik pas maandag de verwijzing van de huisarts. Maar ik kan inderdaad wel vragen of hij me niet eerder daar heen kan sturen. De doktersassistente zegt dat ik nu in mijn 5e week zit (als het zo is) en voordat ik dan bij de gyn terecht kan ben ik straks dan al 10 weken... Zo lang wil ik niett in onzekerheid zitten. Maandag lijkt nu inderdaad al heel ver weg ;)

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    3,243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    heb je geen foto's? kunnen wij even kijken wat wij denken;)

12. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik wilde foto's maken maar mijn batterijen zijn op van mijn digitale foto camera en ik weet niet waar me oplader is, ergens verdwenen na de verhuizing. Nu wilde ik fotos maken met me telefoon maar die krijg ik helemaal niet scherp... :( dus dan zie je het niet goed.

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    gewoon laten zien... hier zijn ze experts...echt waar..;)

14. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

het is nu een aantal dagen later...Misschien is het goed om nu een test te doen zodat je wat meer zekerheid hebt. Ik denk dat een test nu wel duidelijk uitsluitsel zal geven...

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

ben ook benieuwd of je nog een testje gedaan heb!! :D

16. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames bedankt voor jullie reacties,

Ik heb eergister en gisteren weer een test gedaan. En bij beide zag ik meteen twee duidelijke roze strepen. Maar na een minuutje wordt het tweede streepje lichter en dan is hij bijna wit met een roze randje... Ik weet niet wat dit te betekenen heeft. Tot nu toe zeggen de doktersassistente, verloskundige en de apotheek dat ik ervan uit kan gaan dat ik zwanger ben. Ik durf het alleen niet te geloven om een teleurstelling te voorkomen. Ik heb namelijk ook een paar dagen bloedverlies gehad, dit was alleen veel minder dan mijn normale menstruatie. Ik dacht dat het gisteren over was maar ik heb vandaag weer over de hele dag klein beetje bloedverlies. De doktersassistente zei dat het vaak voorkomt dat er rondde 5e/6e week bloedverlies optreedt dat verward kan worden met menstruatie. Dit hoeft niet een miskraam te betekenen. volgens haar ben ik nu dan 5 weken. Ik vind het zo eng want ik kan pas 28 juni naar de gyn voor echo en stel nou dat er niets is??

17. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb nog geprobeerd met me tel een foto te maken maar die kan ik echt niet duidelijk krijgen krijg de test er niet eens duidelijk op,, en ik kkwam er later achter dat ik ze niet van me tel op de computer kan zetten. dus kan helaas mijn testen niet met jullie delen...

18. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Ik weet niet wat voor testen je hebt gebruikt maar mijn testen van het kruidvat blijven roze, zelfs na een jaar. Als je 5 weken zwanger bent zou je over het algemeen wel een duidelijke streep moeten zien.

19. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben de tel kwijt ik zal het even op een rijtje zetten:

2 testen van healty pharm: beide 2e licht streepje
    1 test clear blue: niet zwanger
    3 testen van mat care: 2 licht 2e streepje en 1 negatief
    2 testen van idyl: beide licht 2e streepje
    en nog een waarvan ik de naam niet meer weet: negatief

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Aangezien je over een aantal dagen verspreid alleen maar lichte streepjes hebt, denk ik niet dat je zwanger bent.

Hoelang ben je nu van de pil af ???

Share This Page