Overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Smurffin, Sep 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Hoi,

Zoals onderwerp al vertelt ben overtijd z,n 3 dagen, maar ik ben een maand geleden gestopt met de pil. Ik heb de pil nog geen jaar geslikt, ik stopte zo nu en dan ook wel eens en was direct weer regelmatig ongie. Heb raar gevoel in de buik, soms misselijk (of ik beeld me dat in) rugpijn. Maar kan ook zijn dat ongie nog komt iemand ervaring??:D

x

2. Corry

Corry Bekend lid

Aug 14, 2012
    622
    0
    0
    Hallo, door ontpillen kan het zijn dat je niet meteen een regelmatige cyclus hebt. lees ---> ontpillen.
    Bij mij duurde de eerste "cylus" 42 dagen en ik zit nu op dag 21 van mijn tweede cyclus. Het is maar afwacht wanneer ik weer ongesteld ga worden. Maar in mijn beleving zoals ik alle verhalen van andere heb aangehoord, kun je nu nog niet echt spreken van 3 dagen overtijd. En dit gewoon omdat je na een stop met de pil niet weet wat je cyclus doet.......

Maar het is te hopen dat je zwanger bent!!!!

3. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    klopt dat heb ik inderdaad ook gelezen. Alleen ik slikte de pil nog niet zo heel lang als sommige andere, meeste die ik lees zijn er minstens al aantal jaar aan de pil. En ik was direct regelmatig als ik 2/ 3 maand stopte vandaar dat wij het zo raar vonden

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Testen!! :d

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    zitten wij inderdaad aan te denken. Jou test was negatief lees ik jammer:(. Hoelang zijn jullie bezig om zwanger te worden?

Share This Page