De kaarten kloppen echt, die van de toekomst weet ik natuurlijk niet, maar de rest klopt wel aardig. Ik moet nog heel wat geduld zien op te brengen gezien in alle kaarten staat dat het met geduld gepaart gaat
Bedankt voor het leggen van de kaarten. In de eerste kaart herken ik mijn partner niet. Ik herken echter wel compleet mijn eerste relatie. Het toeval wil dat deze man afgelopen week zijn eerste kindje heeft gekregen. Ik heb geen contact met hem, maar in gedachte heb ik hem gefeliciteerd. In de overige kaarten herken ik mij deels.
Hallo je hebt net voor mij kaarten gelegd en de 1e kaart klopt exact De rest moet ik nog even geduld hebben naar de 1e klopt gewoon helemaal! Super bedankt
Bedankt voor het leggen van de kaarten. Echt bizar want alles klopt zo goed! In de eerste kaart herken ik helemaal mijn vader! De tweede kaart klopt helemaal met hoe ik nu in het leven sta. En de laatste kaart was helemaal positief en ik mag alleen maar hopen dat het uitkomt!
Ik kon me heel goed vinden in wat er uit de kaarten kwam!. De tweede kaart voorspelde iets nieuwe in mijn leven ik hoop op een zwangerschap!! Super bedankt!!
Topic was blijkbaar gesloten!! Nu terug geopend en iedereen wie een pendel of kaartlegging heeft gehad mag hier zen bevindingen komen plaatsen.
Fijn dat ie weer open is. Je kaarten die getrokken zijn, zijn juist echter de pendel klopte helaas niet. we krijgen een meisje ipv een jongen. nogmaals dank je wel!
Eerste kaart verleden klopt zeker! Tweede kaart heden kan ik me ook zeker in vinden Derde kaart toekomst hoop ik dat niet waar is voor me haha maar dat zal de toekomst leren. Dankjewel!
1e kaart verleden kan ik me niet in plaatsten. 2e kaart over een vriendschap klopt 3e kaart dat ik voorzichtiger met geld moet zijn klopt niet, als iemand hier van op het geld zitten is dan ben ik het wel
Eerste kaart klopt als het inderdaad over die persoon gaat! Qua persoonlijkheid heeft de kaart gelijk. Tweede kaart ook herkenningspunten! Derde kaart...Zie privebericht!
pff, ik heb soms geen tijd om op dit forum te zien en mis bijna altijd de pendelperiodes hopelijk lukt het mij eens, want zou het graag wel eens weten
kaarten zijn allemaal juist. Pendel is nog even afwachten maar hoop dat hij fout is Zo mooi die kaarten en erg lief dat je het wilde doen. Ik laat weten als ik zwanger ben.