Pendelen voor jezelf?

Discussie in 'Pendelen' gestart door NKD, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Hoi iedereen!
    Ik vroeg me af of er hier ook mensen voor zichzelf wel eens pendelen just for fun en wat hieruit kwam.
    Bij de zwangerschap van m'n zoontje pendelde ik voor het geslacht en dit klopte uiteindelijk (natuurlijk 50/50 kans :D).
    Nu ben ik weer zwanger en nu geeft ie aan: jongen en meisje in 1 beurt (dit zou dus een tweeling moeten betekenen)
    Ben nu dus wel erg benieuwd!
    Iemand ervaring mee?
    :)

2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nee ik pendel niet voor mezelf, maar nu je toch bezig bent ; check ook even naar het geslacht van mijn baby :p hahahaha!

Hoe gaat dat pendelen dan in zijn werking? Wil het best wel proberen :)

3. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Haha ik pendel verder niet voor anderen hoor!
    Heb zelf ooit wat gezocht via internet en zo eens geprobeerd :)
    Ben nu benieuwd naar ervaringen en zo kan iedereen het een beetje delen

4. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi NKD
    Ik heb het ook altijd gedaan met een naald boven mijn linker handpalm en 3 keer klopte het geslacht ook :)
    Ben je nog niet naar de gyn geweest, dan kon die t toch zien als het er 2 waren?

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik deed het zo:
    Een naald aan een draad hangen, dan tussen duim en handpalm (linkerhand) boven je handpalm laten hangen, cirkeltjes = meisje, staafjes = jongen. Een beetje primitief maar o zo leuk :)

6. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hahaha zal het vanavond eens proberen :) ik had al twee pendeltjes ( die klopten qua maand ) maar beiden zeggen 1x jongen en 1x meisje.. Dus ik weet niet of het nou een jongen of meisje wordt:) vind het iig wel toevallig dat januari wel klopte!

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laat je iets weten ? 😊

8. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Het lijkt te draaien maar ook staafjes te laten zien! Meer heen en weer dan echte rondjes maar t lijkt onduidelijk;p t kan ook gewoon zijn doordat ik een voorkeur voor n jongetje heb :) we gaan t ziennnnn :)

9. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Over 2 wkn pas een afspraak, afgelopen week pas positief getest.. Dus ben erg benieuwd!
    Maar hoor vaak dat t toch klopt bij veel mensen :) en t is idd gewoon leuk!

10. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk! laat je t dan even weten! *nieuwsgierig* :p

11. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Ja dat is goed, hihi :)

12. Pais

Pais Lid

15 sep 2012
    85
    11
    8
    Gelderland.
    Even geleden heb ik hier gevraagd of iemand nog pendelde,.. ben ook zo benieuwd naar het geslacht! Vandaag ben ik 21wk, de 20wk echo hebben we al gehad. Maar manlief wil het geslacht niet weten,.. maar ik wil het zooooo graag.. Maar vind het ook niet leuk dat ik het wel zou weten via de echoscopiste en mijn man niet.. Dus dan beide niet!

Maar ik zie nu hier hoe je zelf moet pendelen.. ik wist dat niet, dacht dat je dan iets van een gave ofzo moest hebben.. Paranormaal b.v.
    Maar ik ga aan de slag hoor... ben zo nieuwsgierig, vind het leuk om eens uit te proberen..

13. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ben benieuwd Pais :)

14. Pais

Pais Lid

15 sep 2012
    85
    11
    8
    Gelderland.
    #14 Pais, 25 feb 2015
    Laatst bewerkt: 25 feb 2015
    Ik weet het niet hoor... Kan zo slecht onderscheiden of het nu een rondje is of een streepje.. Lastig!

Las net ook op het net dat wanneer je een voorkeur hebt voor een geslacht, het een wens betreft. . dan kun je niet voor jezelf pendelen.. En die wens heb ik!

15. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ik ook Pais!! Pendel jij even voor mij, dan doe ik dat voor jou :p

16. Pais

Pais Lid

15 sep 2012
    85
    11
    8
    Gelderland.

Hahaha, goed idee.. Maar ik denk persoonlijk dat je elkaar moet kennen toch.. Of je moet er bekend mee zijn.. Dat ben ik totaal niet..
    De pendelaars zie ik ook niet meer recent voorbij komen.. veel reacties zijn gedateerd.

17. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pais en monic jullie moeten de draad zo voorzichrig mogelyk tussen duim en hand boven je linkerhand laten bewegen. Doe dit geconcentreerd dan lukt het wel!
    Succes

18. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wie wil mij pendelen? :)

19. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Bij mij zou het een meisje worden. Ben benieuwd of het klopt haha

20. NKD

NKD Actief lid

28 jan 2015
    103
    0
    0
    Heb gister de echo gehad en op dit moment lijkt het 1 kindje, het was wel nog inimini dus bij de volgende echo moet het beter te zien zijn, maar als het er dus echt 1 is dan klopt de pendel niet.. Of t moet wat anders betekenen?! Naja t zal wel :p

Deel Deze Pagina