Hallo allemaal! Ik wil voor jullie proberen te pendelen! Ik heb al vaker gependeld en het lijkt me leuk hier wat meer mee bezig te gaan. Aangezien ik nog maar een "groentje" ben zal ik het misschien vaak niet bij het rechte eind hebben maar ik hoop natuurlijk van wel! Ik wil gaan pendelen op aangegeven tijden. Berichtjes die ik buiten de tijd ontvang belanden in de prullenbak. Ik probeer zsm te antwoorden maar ook ik heb een gezin dus kan het soms wat langer duren! Graag begrip hiervoor. Wat ben ik nodig? Je volledige naam (voornaam & meisjesnaam) , je geboortedatum. en je leeftijd. Ik pendel enkel op maand positieve test & geslacht. Graag duidelijk vermelden wat je wilt weten (beide of een van de twee).
Iedereen heeft antwoord gehad! Vandaag 14 oktober neem ik verzoeken aan tot 23:00. Pendels buiten de tijd worden verwijderd!
helaas was ik er niet op tijd bij omdat ik tijdelijk niet op het forum was maar hou het zeker in de gaten hier hoop de volgende keer dat je pendelt ik erbij ben
Bedankt voor je bericht Typfoud, we wachten het af. Ben natuurlijk erg nieuwsgierig, maar doe rustig aan!
hoi typfout zou je voor mij een pendel terug willen doen als mede pendelega? hoor het wel stuur maar een pb als je dat wilt heb voor jou ook al gependeld liefs moeke
Ik heb even abbonoment genomen zodat ik direct mail krijg ☺️! Ben benieuwd wanneer je weer gaat pendelen
Aanvragen mogen vandaag 26 oktober tot 19:45 verstuurd worden per pb. Ze worden gelijk beantwoord (ook de pendels die ik nog niet beantwoord had worden zometeen beantwoord!)