Zou het eindelijk zover zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kleinduimpje, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Hallo,

Ik ben al 3 jaar lid van deze site en wilde eigenlijk toen ook al graag zwanger worden.
    Mijn man wilde nog wachten en achteraf vind ik dat ook een hele slimme keuze van hem.

Vorig jaar zijn we getrouwd en ik wacht dus al 3 jaar op de woorden "zullen we ook gaan proberen zwanger te raken".

In tussentijd zijn er een aantal vrienden bevallen van hele lieve kindjes en gaat het bij mij (en gelukkig bij mijn man ook) steeds meer kriebelen.

Een paar weken geleden zei mijn man nog dat we waarschijnlijk volgend jaar zomer zullen gaan proberen, maar afgelopen weekend kreeg ik echt het idee dat hij toch niet zo lang wilt wachten.

Ik had afgelopen maand een hele lange cyclus en hij vroeg echt iedere dag, ben je al ongesteld? En hoe weet je nou wanneer je vruchtbaar bent dan?

Afgelopen zaterdag heeft hij dus gezegt dat als we wachten tot volgend jaar juli, dat dat eigenlijk toch wel erg lang nog duurt, dus ik hoop echt dat we na mijn menstruatie alle voorbehoedsmiddelen in het kastje laten liggen en dat we gaan proberen zwanger te worden.

Ik vind het wel heel spannend allemaal, maar ik wordt hier ook wel heel vrolijk van :).

Voor iedereen die al zwanger is gefeliciteerd, en voor degene die aan het proberen zijn, of gaan proberen hoop ik dat het snel raak mag zijn.

Veel groetjes Kleinduimpje

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Kleinduimpje! Ik hoop dat het snel raak is!

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wat fijn kleinduimpje, dat je kerel 'om' is. Succes met klussen!

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik hoop ook voor je dat jullie de voorbehoedsmiddelen in de kast laten liggen meis :D
    heel veel succes met klussen!

5. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties :)

6. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Afgelopen weekend hebben we het er nog eens goed over gehad, en we gaan toch nog een paar maanden wachten.
    Er zijn nog een aantal zaken in en om het huis wat we graag willen regelen voor we gaan proberen een kindje te krijgen.

Dus hopelijk kan ik me rond juli 2010 hier weer melden met het nieuws dat we er dan toch eindelijk mee gaan beginnen.

Aan de ene kant vind ik het erg jammer en had het mij niet snel genoeg kunnen gaan, maar aan de andere kant wil ik ook dan mijn man er 100% klaar voor is. Nou ja 100% zal misschien niet lukken maar in ieder geval 95% :)

In de tussentijd blijf ik lekker meelezen op dit forum.

Deel Deze Pagina