Hai Pendeltje, je had de maand juist, maar helaas is het een miskraam geworden. Hopelijk pendel je snel weer eens, ik hou me aanbevolen . Nog bedankt in ieder geval! Groetjes!
Hoi, Je hebt voor mij 2x gependeld. 1x had ik een meisje in november 2014 maar das was helaas fout. De 2e was een positieve test in februari 2015 van een jongetje. Ik reken deze goed want had eind januari een positieve test maar is helaas een miskraam geworden. Ben ook benieuwd wanneer je een nieuwe pendelronde start
Ik hou me ook aanbevolen... Lees meestal de momenten wanneer jullie pendelen veel te laat en val ik altijd naast de boot
Lieve meiden! Ik ga komende week weer een dag pendelen. Wanneer weet ik nog niet maar hou het topic in de gaten. Prettige avond. Liefs,
Hoi Ik weet niet hoe je het doet, maar je hebt de positieve test goed gependeld.... Ik ben heel benieuwd of deze zwangerschap goed blijft verlopen en of het inderdaad een meisje is. Heel erg bedankt en mocht het goed gaan laat ik je zeker het geslacht nog weten Liefs Pippers
Hallo pendeltje, ik zie allen positieve reacties over jou. Ik hoop dat jij ooit voor mijn kan pendelen.
Je pendelde voor mij een positieve test in maart van een meisje, maar ben helaas ongesteld geworden. Of het geslacht zou kloppen, weet ik dus niet
He pendeltje Je pendelde voor mij een jongen en je had gelijk! net 16 weken echo geslachsbepaling laten doen en is overduidelijk een jongen haha
Hoi Pendeltje, Je had voor mij april 2015 een meisje gependeld. Helaas ben ik niet zwanger, heeft dit bij mij wel een medische oorzaak. Dus reken het niet helemasl fout hihi (Voel me net een juf ) De volgende keer hou ik me zeker weer aanbevolen bij jou, lees altijd goede verhalen
Hoi Pendeltje, Je hebt pasgeleden voor mij gependeld, je pendelde een meisje in mei 2015. Je was een maandje te laat, ik ben namelijk nu zwanger Of het een inderdaad een meisje is zal ik je nog laten weten Nog bedankt voor het pendelen! Liefs!
zou iemand voor mij kunnen pendelen in welke maand ik zwanger word en het geslacht? gebd: 09-08-1999 partner: 08-09-1985 bedankt alvast
Hoi, je had het bij mij goed! Je pendelde in april een positieve test. En ja hoor!! Helaas was ik vergeten naar het geslacht te vragen. Als je nog een keer pendelt zal ik je dat nog vragen Bedankt.
zo werkt het pendelen niet, hou het topic in de gaten om te kijken op welke dag en tijd je een prive bericht mag sturen.
Voor mij had je gependeld voor februari van een meisje maar gelukkig testte ik in december al positief. Het is overigens wel een meisje dus daar heb je wel gelijk in gehad.
Hoi Pendeltje! De pendel zei een positieve test in januari. Dit was 1 febr. Ik reken hem goed haha alleen in de poll wel als fout ingevuld. Geslacht klopte niet, of de echo moet me nog iets anders vertellen hihi. Bedankt!! X