Bloed na vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sjaam, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Ik heb een vraag.
    Ik ben deze maand erg gericht aan het klussen. Nu kan ik over een aantal dagen gaan testen of ik zwanger ben geraakt.
    Vanochtend heb ik nog even geklust met mijn vriend en na het vrijen ben ik bloed verloren.
    Ik heb geen idee hoe dit kan en wat dit is. Ik hoef pas over 7 dagen ofzo ongesteld te worden.

Weet iemand wat dit is en moet ik me zorgen maken? :cry:

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dit kan best wel eens een innestelingsbloeding zijn, dat je eitje in de baarmoeder is genesteld. Kan zijn dat je daardoor wat bloed hebt verloren ;)
    Niks ernstigs. Als het aanhoudt zou ik even de huisarts bellen.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik heb vorige maand precies hetzelfde gehad. Ik dacht ook eerst innesteling maar bij mij was het gewoon een adertje door het klussen. Wij deden het ook meer dan anders....ik hoop voor jou dat het natuurlijk innesteling is.....over 7 dagen zul je het weten. Ik zal voor je duimen.

Groetjes,
    Wendy

4. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik hoop het ook natuurlijk, maar een adertje kan ook. Ik wacht het "rustig" af.
    Bedankt

5. Buikvlinder

Buikvlinder Actief lid

13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Kan een innesteling zijn maar kan ook een piepklein wondje zijn aan de baarmoedermond zijn dat bloed, of idd een geknapt adertje.

Hoop voor jou dat het raak is!

6. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ben gewoon een week te vroeg ongesteld geworden. Dat had ik niet gedacht......Zucht

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Jammer Sjaam :( succes in jullie 5e ronde..

8. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik werd vorige week voor het eerst ongi na 7,5 week gestopt te zijn met de pil. Was veel minder dan normaal en hield maar zo'n drie dagen aan (eerder altijd 8 dagen). Op zich is dit niet raar lijkt me als het allemaal nog weer op gang moet komen. Nu dacht ik dus dat ik er vanaf was. Nu heb ik de afgelopen twee dagen twee keer geklust. Bij de eerste keer meteen na het klussen bloed verloren en bij de tweede keer de volgende ochtend bloedverlies. Iemand een idee wat het kan zijn?

9. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    op de hoeveelste dag zit je nu?

het kan namenlijk van alles zijn : ontpillen een innesteling nog wat bloed wat oud bloed wat bij de baarmoeder zat

ik hoop natuurlijk voor je een innesteling maar dat kan ik niet zeggen na je berichtje

liefs ancie

10. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Meteen nadat ik ben gestopt met de pil werd ik ongi, maar dat is logisch want dan bepaalt de pil nog je ritme. De eerste dag van mijn periode was 28 juli.

Vorige week donderdag begon het weer voor slechts 3 dagen. Kan met niet voorstellen dat ik zwanger ben. Heb twee weken geleden ook al eens getest en niets aan de hand. Nu voel ik me ook prima, nergens last van.
    Kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Wat zou het wel kunnen zijn?

Deel Deze Pagina