Mijn meisje krijgt eindelijk haar eerste tandje!!!! Ze heeft al zolang last ervan en nu opeens out off the blue is ie er, en niks gemerkt!! AAhhh ze begint te lopen nu tandjes en over twee weken zijn we jarig pffff nu gaat het snel! Weet nog dat ik zwanger was en dacht mm volgend jaar hebben we een baby en nu is ze bijna jarig.. het gaat snel maar ook heel erg leuk dat ze nu bijna 1 is.. En dan zijn we ook nog samen jarig want ze is op mijn (onze) verjaardag geboren... ga verder zwijmelen hahahaha
Gefeliciteerd met het eerste tandje! Leuk he? Hier heeft ze er ineens 2 door, staat zo lief als ze lacht! En het gaat zo snel, dus geniet ervan!
thanks!!! ja hoe blij je bent met een tandje he, ja dat zal wel geweldig leuk uitzien straks een big smile met tandjes aahhhh mijn hartje smelt!!!!
Lief he? Mijn zoontje is ook op mijn verjaardag geboren. Hier zijn de beide ondertandjes als door, en komen de bovenste eraan
ja dat is echt leuk he.... ook heel erg bijzonder, je verjaardagen zullen nooit meer hetzelfde zijn!! ja selina is "laat" wat is laat maar toch! heb wel al hee erg vaak gedacht dat er een tandje kwam maar tot nu toe dus verkeerd gedacht..