mischien zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by nedjla, Jan 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi ik ben nieuw hier op de site en ik denk mischien dat ik zwanger ben van van me 3 de kindje ik heb de laaste tijd pijnelijke krampen onder in mijn buik en ik heb meer afscheiding ook ben ik vaak duizelig en erg moe ik lig ook heel veel op mijn buik te slapen maar dan wordt ik in de nacht wakker van pijnelijke krampen onderin verder ik heb geen last me borsten maar dat kan natuurlijk nog ja ik heb wel is steekjes maar niet zo erg wie erkent dit zou dit een begin van een zwangerschap kunnen zijn heb wel geklust heel veel en heb net gekeken heb ook geklust op 24st en 26 eisprong gehad

groetjes patricia
    p.s is nog te vroeg om te testen!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    tja het zou kunnen maar het hoeft niet...
    Het is gewoon even afwachten tot je kan testen :(

Succes meid!

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    testen!
    spannend!
    Succes!

xxx

4. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    das spannend!
    hoop voor u op een positieve test!
    succes

liefs, lilliby

5. door83

door83 Lid

Jan 30, 2009
    44
    0
    0
    hoi!

Het kan zijn dat je idd zwanger bent! ik hoop het voor je! wil je niet ontmoedigen hoor, maar had afgelopen maand precies dezelfde verschijnselen en eigenlijk overtuigd dat ik zwanger was! toch ongesteld geworden..

dus het kan wel maar hoeft dus niet zo te zijn!

spannend!

6. Janine2009

Jan 30, 2009
    7
    0
    0
    Hoi!

Ik heb me ook pas aangemeld op deze site omdat ik het vermoeden heb dat er iets aan de hand is in mijn buikje. Ik heb sinds een week een opgezette buik (knoopje van de broek moet open als ik zit).

Ik ben de laatste keer ongesteld geweest op 12 januari, maar heb de week van te voren de buikgriep gehad. Afgelopen maand ben ik 1 keer de pil vergeten (in de 2e week) en gisteren heb ik de laatste pil geslikt. Dat betekent dat ik over 4 tot 5 dagen ongesteld zou moeten worden.

Mijn klachten zijn:
    - Hoofdpijn
    - Af en toe misselijk 's avonds
    - Weinig zin om te eten
    - Rommelende darmen
    - Moeilijker naar de wc kunnen
    - Veel plassen
    - Steken in mijn buik (linkerkant)
    - Raar gevoel in mijn buik (alsof er iets gaat gebeuren)
    - Steken in mijn borsten

Een aantal klachten heb ik ook als ik ongesteld moet worden, maar dan heb ik niet zo'n dikke buik!

Op dit moment willen mijn partner en ik nog even wachten met kinderen, maar soms kun je het niet plannen! Naast het gebruik van de pil doen we aan 'voor het zingen de kerk uit', dus dan is er een kans dat ik zwanger zou zijn van het voorvocht... Maar die kans lijkt me vrij klein.. toch?

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi janine
    ja ik weet niet of je wel zwanger bent ik zou zegen afwachten en testen maar als je zwanger bent zo ik toch zeggen dat je meer trek gaat krijgen dat heb normaal als ik zwanger ben hoor dat hoeft natuurlijk niet iedereen te hebben ja je bent een keer de pil vergeten dus dan is die niet zo betrouwbaar meer dus gewoon afwachten op je nod en als die niet komt testen ;)
    gr patricia

8. Janine2009

Jan 30, 2009
    7
    0
    0
    Hoi!
    Dankjewel voor je reactie! Ik heb wel trek, maar als ik dan iets eet is de trek heel snel over. Vaak at ik 's avonds nog iets na het avondeten. Nu word ik misselijk als mijn vriend chips eet als ik ernaast zit.
    Ik heb nu al de 3e avond hoofdpijn, terwijl ik normaal een week voor mijn daagjes 1 avond hoofdpijn heb. Dit zou natuurlijk ook gewoon migraine kunnen zijn. Vandaag had ik wel een beetje roze vloed... wie weet zet het door. Ik heb vrijdagavond de laatste pil geslikt, zou ik dan woensdag een test kunnen doen wanneer ik dan nog niet ongesteld ben (normaal duurt het 4 tot 5 dagen)?

Groetjes

P.S.: Iedereen heel veel succes met zwanger worden :D

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @beide dames gewoon nog een paar daagjes wachten :)

@Janine ik had de laatste paar weken niet zon zin in eten.. begint nu weer een beetje te komen..

10. Janine2009

Jan 30, 2009
    7
    0
    0
    Hmm... ja het is allemaal een beetje raar! Ik stond vandaag op het punt om een test te kopen, maar ben bang dat het nog een beetje vroeg is.

Naiobi gefeliciteerd! Misschien een stomme vraag, maar voelde je je heel anders toen je dacht zwanger te zijn of is het ongeveer te vergelijken met ongesteld worden ? Wat waren je klachten?

11. Janine2009

Jan 30, 2009
    7
    0
    0
    Nog steeds niks.... inmiddels de 5e dag zonder pil, dus ik zou morgen nog eventueel mijn daagjes kunnen krijgen, anders ben ik overtijd. Krijg nu ook heel lichtjes blauwe aders op mijn borsten. Tijdens het afvegen is het soms licht rose...

Heeft iemand hier ervaring mee?

Dankjewel!

12. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hoi janine

aangezien je nu pas met pil bent gestopt kan het nog veel langer duren voordat je ongi wordt ik was het wel gewoon onigi na 4 dagen maar heb hier verhalen gelezen dat sommige het pas na een maand worden sommige pas na 3 maanden dus het is gewoon effe afwachten wanneer het op gang komt
    dat rose kan idd aankondiging zijn van ongi

13. mosie

mosie Actief lid

Jan 15, 2009
    479
    0
    0
    blauwe aders kan een symptoom van zwangerschap zijn, maar als je nu roze verlies hebt denk ik dat je binnen een paar dagen gewoon ongesteld gaat worden..

14. Janine2009

Jan 30, 2009
    7
    0
    0
    @Lisje Ik ben niet met de pil gestopt om zwanger te worden, maar omdat ik deze week ongesteld moet worden :( . Als het goed is begin ik a.s. zaterdag weer met een nieuwe strip. Ik denk zelf ook dat ik de komende dagen wel ongesteld zal worden. Vond de combinatie met de blauwe aders alleen een beetje raar en de klachten die ik al sinds een week heb! Vooral omdat ik niet bewust bezig ben met zwanger worden... maar goed, afwachten ;) .

Groetjes!

15. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    oooh oke vandaar

ja je kan het gewoon beter even afwachten en als het te lang duurt kan je altijd effe een testje doen ;)

16. Janine2009

Jan 30, 2009
    7
    0
    0
    Hoi!

Heb gisteren een test gedaan met mijn vriend en die bleek negatief. Ik was gisteren 1 dag overtijd. Vandaag ben ik het nog steeds niet. In hoeverre kan ik de test geloven?

Groetjes!

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hoi meid,

Het kunnen verschillende oorzaken zijn.

Het kan zijn dat het nog te vroeg is om te testen... ik bedoel dat er nog te weinig HCG hormoon in je lichaam aanwezig is, wacht nog even een dagje of 2/3 af en test dan nog eens opnieuw ( mocht je nog niet ongesteld zijn geworden in de tussen tijd)

In principe is zo´n test voor 99% te vertrouwen als je test als je ongi weg blijft. Als je het niet vertrouwd ga dan even naar je huisarts, die kunnen je misschien door verwijzen naar het ziekenhuis voor een bloed test of echo.... maar in een zeer prille zwangerschap brengt een echo ook niet
    echt veel zekerheid. Bloedtesten zijn in het algemeen zeer betrouwbaar in een prille zwangerschap.

succes!

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Zit je nu in je stopweek van de pil? waneer moet je weer beginnen?

19. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hoi i was ik heb het ook wel is gehad dat ik zelfs 1 keer over sloeg en dat ik ook dacht dat ik zwanger was maar dat was niet zo maar hoe vaak en hoeveel ben jij je pil vergeten :) want ik vergeet hem ook wel is maar nog niet dat ik zwanger ben geraakt

gr patricia

20. Janine2009

Jan 30, 2009
    7
    0
    0
    Hoi!

Ongeveer 5 minuten na mijn berichtje vanmorgen werd ik ongesteld! Het was wel een beetje raar (oranje). Voor ons was dit een opluchting, omdat we graag ons eerste kindje willen plannen (natuurlijk is dit niet altijd mogelijk en waren we ook voor een kindje gegaan als het 'per ongeluk' was gebeurd)!
    Ik wens voor de rest iedereen een spoedige zwangerschap :D !

Groetjes Janine

Share This Page