Succes verhalen/ervaring ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Viv1989, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viv1989

Viv1989 Lid

15 apr 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!!

Wie heeft er succes verhalen/ ervaringen met ICSI.
    Wij hebben eerste poging gehad, helaas mislukt en geen cryo's.

Moet zakte ons flink in de schoenen en bang dat onze wens nooit uit zal komen..

Ik lees graag jullie verhalen

Liefs,

2. Annoniem2015

Annoniem2015 Actief lid

26 dec 2015
    112
    4
    18
    Beste Viv1989,

Hier ook nooit cryo's gehad :( Was er ook van overtuigd dat het nooit wat zou worden, maar hier wel succesverhalen!!! ☺

In 2013 is de eerste ivf behandeling geslaagd (geen cryo's- embryokwaliteit 2) ons dochtertje loopt nu rond! Nu pril zwanger van ons 2e kindje na ivf poging 2. Ook elke keer dus geen cryo's gehad. Hier lag het dan ook echt aan mijn eicelkwaliteit:(

Maar het is dus wel gelukt!!! Ben daar ook erg dankbaar voor en voel me ontzettend gezegend!!!! Dat besef ik me maar al te goed!!

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi, hier een positief verhaal.
    Eerste icsi, zwanger, 1 cryo. Dochter is nu bijna 2.
    Cryo tp werd een mk.
    Tweede icsi mislukte, geen cryo's.
    Derde icsi, van de verse tp nu 13 wkn zwanger!
    Wederom geen cryo's.
    Ik had steeds 4-5 goede embryo's, maar dag 5 haalde ze niet.
    Oorzaak kunnen ze niet verklaren want in mijn buik doen ze het wel prima!

4. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Na een aantal iui's door naar ivf. Eerste ivf poging omgezet naar iui ivm met ehet groeien van 1 follikel. Daarna nieuwe icsi poging.Eerste icsi nu gehad... 5 eitjes. 1 tp en 3 cryos.
    Nu op een voorzichtig blauw of roze wolkje... 8,5 week zwanger en tot nu toe alles volgens het boekje

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zie banner 😃
    Bij de vierde icsi poging (waarvan 1 poging is afgebroken) raakte ik zwanger.
    De moed mag je verliezen, maar blijf hoop houden!

6. Rabbit

Rabbit Niet meer actief

Heftig hoor!!!
    Hier 1ste icsi 1 tp zwanger en nu een zoontje. Geen cryo
    2de icsi 0 bevruchtingen. Dus hier ook even de moed toen gezakt. Maar zag ook dat het wel kan aangezien we al kindje hebben.
    Dus hoe moeilijk nu ook lijkt. Het zegt helemaal niks.
    Praat goed met elkaar erover en zoek steun waar Nodig.
    Succes!

7. Viv1989

Viv1989 Lid

15 apr 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie verhalen!! Wij houden nog even pauze.. Nog even tot elkaar komen en dan gaan wij er weer voor!

Thanks dames!!

8. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Ik lees mee! Zie mijn handtekening.

25 April horen wij of we Icsi traject in mogen/ kunnen. Zo spannend.

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Wij hebben 1,5 jaar ovulatie inductie gehad met clomid en daarna spuiten, toen een stuk of 14 iui's en een ivf die heel veelbelovend leek, maar uiteindelijk maar 1 embryo opleverde dat niet mocht blijven plakken. Ik ben in al die jaren nooit zwanger geweest, maar.....
    Toen deden we ICSI. Het vertrouwen was al bijna weg, maar we hadden 5 embryo's. De eerste terugplaatsing was direct raak, zie mijn banner en nog 4 cryo's over. Hoop dat je er wat moed uithaalt. Succes!

10. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo Dames wat fijn om deze succesverhalen te lezen. wij beginnen morgen met onze eerste icsi 😄

11. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ha, topic weer gevonden. :)

Ik mag ook een succesverhaal plaatsen. Bij de eerste punctie hielden we ook geen cryo's over, en die poging mislukte. Daarna een tweede poging, waarbij er wel cryo's waren. De verse terugplaatsing liep op niets uit, evenals de eerste terugplaatsing van een cryo. Maar van de tweede cryo hebben we vanmorgen mogen zien dat het toch kan!
    (En nu wil ik het van de daken schreeuwen, maar dat mag natuurlijk nog even niet.)

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hier nogal wat dompers gehad, waardoor de moed erg weg zakte en de gedachten hoog zaten dat we misschien nooit een kindje samen konden krijgen.
    Ik kreeg de punctie en toen bleek m'n man geen zaad te hebben... een keer erna weer niet waardoor ze ons niet meer konden helpen waar we toen liepen behalve via een donor was de enige oplossing of een tese (wat uiteindelijk niet gedaan mocht worden in NL bij mijn man).
    We hadden besproken om voor een donor dus toch te gaan totdat ik voor het eerst het liedje "i won't give up" op de radio hoorde en toen kwam bij mij de gedachten i don't give up en zijn toen naar een ander ziekenhuis gegaan daar zijn mijn eicellen ontdooid (was heel spannend de manier van ontdooien was nieuw voor ze) en na een zoek-icsi is er 1 embryo ontstaan wat dus onze kleine man is die alweer 3 jaar word bijna 😊
    Dus bij ons super goed afgelopen ( ook wij hebben wel onze tijd ervoor genomen om de dompers te verwerken).

13. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Wat balen dat je eerste poging is mislukt! ik snap je angst maar al te goed.

Maar toch ook een succesverhaal! eerste poging was mislukt maar wel 2 cryo's, beide teruggeplaatst en mn zoon kwam.

Voor de tweede ook weer eerste poging mislukt, wel 3 cryo's, wonder boven wonder raakte ik spontaan zwanger voor we een cryo teruggeplaatst zouden krijgen.

Heb hoop meid ik duim voor je!

14. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Ik snap je angst :( Maar als je pas 1 terugplaatsing hebt gehad, dan is er echt nog geen reden tot zorgen. De kans dat het niet lukt bij een terugplaatsing is helaas groter dan de kans dat het wel lukt. Dat het bij jullie die eerste keer niet gelukt is zegt dus absoluut niks over dat het bij jullie niet mogelijk is. Maar het is wel kl*te, want je moet weer opnieuw beginnen met spuiten nu. Misschien kan het ziekenhuis iets voor je aanpassen in het schema zodat er de 2e keer hopelijk wat meer embryo's ontstaan?

Zelf had ik ook maar 1 goed embryo en daar hebben we heel veel geluk mee gehad. Maar als deze niet was blijven zitten, dan hadden we de volgende keer de medicatie opgehoogd en een dag langer door gestimuleerd. Ik ben overigens wel in het buitenland behandeld, daar passen ze de behandeling op de persoon aan ipv dat ze een protocol volgen. Maar er zijn dus nog volop kansen, ook als de 1e poging met 1 terugplaatsing mislukt.

15. Viv1989

Viv1989 Lid

15 apr 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt weer voor jullie succes verhalen! Dit geeft weer een positieve boost! En mystiek van harte gefeliciteerd!!

Wij kunnen pas na juli waarschijnlijk weer beginnen, omdat er koorts is geweest bij mijn vriend even een korte break.. Hierdoor kunnen wij t wel allemaal even laten rusten.

Voor de volgende ronde krijg ik wel een ander hormoon.. Hopelijk helpt t om beter te stimuleren..

Wordt vervolgd

16. Ger

Ger Actief lid

3 jan 2014
    246
    0
    0
    Ik wil ook even een succes verhaal plaatsen. Ik ben in een aantal ziekenhuizen geweest en steeds kregen we te horen dat het niet ging lukken bij ons. Uiteindelijk een jaar pauze genomen en toen viel er een brief van het amc op de mat. Toch maar gegaan en daar kregen we overal ja te horen. En nu heb ligt in d'r bedje een prachtige dochter te slapen. Na 1x icsi. Dus het kan! Heel veel succes met de komende poging. Persoonlijk had ik die break van een jaar hard nodig. Ik hoop dat jou korte break ook positief uitpakt en dat je de positieve boost vast weet te houden!

Deel Deze Pagina