Ik ben alleenstaand en ben sinds begin dit jaar bezig om zwanger te worden mbv een donor. Nu ligt heel mijn cyclus in de war: constant doorbraakbloeding en en cyclussen >35 dagen. Ik wil in januari graag een afspraak maken met de huisarts voor een doorverwijzing. Nu is het misschien redelijk simpel op te lossen, maar ik bereid me graag goed voor.. Welk ziekenhuis maakt gebruik van ingevroren donorzaad (bekende donor)? Aangezien de donor niet echt in de buurt woont en het dus lastig is voor hem om bij bv inseminatie iedere keer naar het ziekenhuis te gaan, ben ik aan het kijken of dit misschien een mogelijkheid is (ik weet dat er aardige kosten aan vast zitten). Ik heb het gezien bij het umcg, maar heb de hoop dat meer ziekenhuizen het doen.
Als je in het Noorden woont (gezien umcg) kun je misschien ook naar NijBarrahûs in Wolvega. Of een andere kliniek, daar doen ze het over het algemeen ook wel.
Bedankt voor je reactie. Ik woon helaas in Brabant. Donor in Utrecht. Ik had zelf eigenlijk de hoop dat het UMC in Utrecht het zou doen, daar ga ik nog even achteraan. Door nij linge ben ik doorverwezen naar nij geertgen en ik heb reactie terug van het ETZ in Tilburg dat zij het ook doen.