ICSI: buikkramp na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MM88, 26 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Hoi allemaal,

Ik zit nu op dag 7 na terugplaatsing, maar heb enorme last van buikkrampen en veel witte afscheiding. Weet iemand of dit een voorteken kan zijn van ongesteld worden of juist zwanger zijn?

Brr, die wachtweken zijn toch altijd zo spannend...

2. Haticehellie

29 okt 2017
    49
    14
    8
    Vrouw
    Wat mij opvalt bij het zoeken naar antwoorden is dat alle zwangerschapskwaaltjes ook pms kwaaltjes zijn of gewoon een teken dat je ongesteld wordt of bijwerkingen van de behandeling of medicatie. Die ene test vroeg positief de ander laat. Na 10 dagen is de pregnyl uit je lijf. Ik mag over twee dagen naar het ziekenhuis voor een zwangerschapstest een bloedtest. Heb natuurlijk al thuistesten gedaan. Alledrie negatief en heb continu het gevoel dat ik ongesteld ga worden al een week lang. Is inderdaad gekmakend.

3. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Ik heb inderdaad ook dat gevoel. Wat bruine vegen gezien, maar nu weer heldere afscheiding (beetje maar). Ik durf niet goed te testen, haha..
    Wanneer zou dat na tp eigenlijk mogen? Weet jij dat?

Jij morgen naar het ziekenhuis?

4. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Hier ook flinke menstruatieachtige pijn thv mijn baarmoeder. 9 dagen na 10.000 pregnyl en 3 dagen na tp (embryo is nu dag 6). Ik maak mij best wel zorgen

5. Haticehellie

29 okt 2017
    49
    14
    8
    Vrouw
    Volgens mij mag je 14 dagen na punctie testen. Maar te vroeg testen geeft denk ik valse wanhoop. Maar ja soms is dat fijner dan Limbo. Die bruine vegen kunnen van de nesteling zijn. Wanneer die ongeveer 2-5 dagen na de tp zijn.
    Ik mag morgen naar het ziekenhuis voor de bloedtest.

6. Haticehellie

29 okt 2017
    49
    14
    8
    Vrouw
    Gebruik je utrogestan?
    Ik merk dat de punctie nog flink na ijlt qua pijn en de utrogestan ook licht kramperig gevoel geeft. Ook heb je met 10.000 pregnyl nog 14 dagen daar ook bijwerkingen van. Wanneer je je zorgen maakt mag je altijd naar je ziekenhuis bellen.

Deel Deze Pagina