Weet iemand hoeveel dagen een innestelling exact duurt? Ik lees wel meerdere dagen maar hoeveel precies? Is dat 2 dagen of 4 of een week? Ik blijf namelijk zo'n vaag gevoel in mijn buik en rug houden... niet echt pijn maar beetje weeïg gevoel.
Is dat de duur of de dag van je cyclus. Ik bedoel dus echt hoe lang hij erover doet om in te nestelen...
dat zou de duur zijn van het innestelen maybemama. je eisprong is ongeveer 14 dagen na je menstruatie als ik het goed heb. dan kan het dus zo zijn dat hij nog aan het innestelen is als je positief test? of moet hij helemaal ingenesteld zijn om positief te testen?
Innestelling is meestal ongeveer 7-10 dagen na je eisprong... en het eitje moet helemaal ingenesteld zijn om positief te testen want vanaf dan maak je hormonen aan! succes Oh ja, meestal voel je een steekje in de onderbuik-onderrug gedurende een paar uur... daarna verdwijnt het weer
Ja wanneer het is dat weet ik en dat komt wel overeen met de klachten die ik had vanaf maandag. Maar mijn vraag is hoelang(dus hoeveel dagen of misschien maar uren?)