Innestelling

Discussion in 'Zwanger worden' started by MaybeMama, Jul 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Weet iemand hoeveel dagen een innestelling exact duurt? Ik lees wel meerdere dagen maar hoeveel precies? Is dat 2 dagen of 4 of een week? :(

Ik blijf namelijk zo'n vaag gevoel in mijn buik en rug houden... niet echt pijn maar beetje weeïg gevoel.

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

vanaf 5 tot 10 dagen dacht ik ongeveer kan je eitje innestelen.

3. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Is dat de duur of de dag van je cyclus. Ik bedoel dus echt hoe lang hij erover doet om in te nestelen...

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat zou de duur zijn van het innestelen maybemama. je eisprong is ongeveer 14 dagen na je menstruatie als ik het goed heb.

dan kan het dus zo zijn dat hij nog aan het innestelen is als je positief test? of moet hij helemaal ingenesteld zijn om positief te testen?

5. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Volgens mij ben je uitgenesteld als je positief test want dan maak je HSG aan toch?

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Innestelling is meestal ongeveer 7-10 dagen na je eisprong... en het eitje moet helemaal ingenesteld zijn om positief te testen want vanaf dan maak je hormonen aan!
    succes

Oh ja, meestal voel je een steekje in de onderbuik-onderrug gedurende een paar uur... daarna verdwijnt het weer

7. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Ja wanneer het is dat weet ik en dat komt wel overeen met de klachten die ik had vanaf maandag. Maar mijn vraag is hoelang(dus hoeveel dagen of misschien maar uren?)

Share This Page