Na misselijkheid enorme buikpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sarahhhh, Jan 27, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik had dinsdag wat last van misselijkheid. Heb dit vaker rond mn vruchtbare periode. Woensdag enorme last van buikpijn. Dit begon onderaan in mn buik en daarna ging het naar boven richting mn maag. Dit duurde ongeveer 4 uur. Dag erna en vandaag. Dus donderdag en vrijdag. Last van ongesteldachtige pijn. Kan dat van eisprong komen?

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jahoor, dat kan heel goed!

Geen ovulatietestje gedaan?

3. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Kan ook de griep zijn, die heerst namelijk. Het kan van alles zijn. Dit is gewoon heel moeilijk van achter een scherm te beoordelen. Gebruik je ovulatietesten? Doe je temperaturen? Als je ons wat meer gegevens geeft, dan kunnen we hier meer van zeggen.

4. Sarahhhh

Oh sorry. Ik doe geen ovulatietesten of temperaturen omdat ik bang ben dat ik me dan teveel laat meeslepen

5. Sarahhhh

Zat toen de misselijkheid begon op dag 13. Gemiddelde cyclus is 32 dagen. Buikpijn begon dag 14. Maar toen ook maagpijn. Dag erna dus 15 en 16 alleen lage buiikpijn en steken.

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

#6 manaolana, Jan 28, 2017
    Last edited by a moderator: Jan 28, 2017
    Ik hoop dat je dit niet verkeerd oppakt maar ik zie best wel wat topics van je voorbij komen die lijken op deze. Dat doet mij vermoeden dat het je al veel bezig houdt (snap ik volledig, same here!) en het maakt je wellicht ook onzeker omdat je je af vraagt wat het nu precies is wat je voelt etc.

Maar ik zou dus als ik jou was toch overwegen om testen of temperaturen te gaan gebruiken. Ik merk zelf namelijk dat de zekerheid om te weten waar ik zit in mijn cyclus me juist rust brengt en er voor zorgt dat mn gedachten minder op hol slaan en ik me dus niet laat meeslepen. Bv. als je zeker bent van je eisprong hoef je je op 4DPO niet af te vragen of je buikpijn/misselijkheid wellicht van een zwangerschap is, je weet dan dat het gewoon niet kan :p. Maar als je misschien ook 7DPO zou kunnen zijn dan gaan je gedachtes toch ineens op hol slaan ;).

Snap je een beetje wat ik probeer te zeggen? Ik hoop het wel :D.

7. Sarahhhh

Tuurlijk snap ik je!! Ja zit er wel eens over na te denken. Maar als ik me er nu al zoveel mee bezig hou ben ik bang dat ik dan doordraai zeg maar haha

Share This Page