Hallo Dames, heb een vraagje. Ik had vorige ronde 31-3 mijn menstruatie. 20/4 had ik een knaller van een ovulatietest. Niet zwanger helaas. Deze ronde was ik 2/5 ongesteld en nu vanaf 16/5 weer gaan testen. Nu nog geen positieve ovulatietest gehad. Ben ik nog te vroeg want ben een beetje de weg kwijt nu Thanks!! Edit: heb wel vruchtbaar slijm verloren gisteren en vandaag..
Hai podex. Ik zie dat je pas met de pil bent gestopt. De eerste paar rondes kan het zijn dat je cyclus nog goed op gang moet komen en dat je daardoor ook pas later een eisprong hebt. Vruchtbaar slijm kan een aantal dagen duren rondom de eisprong. Ovulatietesten hoeven niet op te lopen dus het kan zijn dat je bijv. Morgen zomaar een knaller van een ovulatietest hebt. Ik weet niet wanneer je weer bent begonnen met testen, maar het kan in theorie ook zo zijn dat je juist heel vroeg je eisprong hebt gehad en dat je hem gemist hebt met testen. Dat klopt dan alleen niet met je vruchtbaar slijm. Eigenlijk is er dus heel veel mogelijk nog haha. Vaak is afwachten het enige wat je kunt doen. Ik zou nog even doortesten en je slijm in de gaten houden. Veel succes!
Hi manon, dankje voor je antwoord. Idd pas net gestopt met de pil dus alles kan nog. Ik ben vanaf de 16e begonnen met testen, net als vorige maand. In theorie zou ok morgen mijn eisprong moeten hebben. Maarja zo werkt het in de praktijk natuurlijk niet altijd