KID rijnstate intake

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Buxus, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buxus

Buxus Lid

6 sep 2016
    61
    33
    18
    hoi allemaal,

Begin 2016 hadden wij ons ingeschreven voor KID rijnstate (ivm lesbische relatie).
    Nu zijn wij uitgenodigd voor een intake gesprek bij dr Nap.
    Het wordt nu toch wel erg spannend :) leuk spannend! haha

Nu zijn we nieuwsgierig, wat wordt er gevraagd tijdens zo'n intake gesprek? Dus welke vragen worden er gesteld? Medische anamnese/familie anamnese? Of worden er ook andere dingen gevraagd/uitgelegd. Zo kunnen we ons een beetje voorbereiden.

En hebben jullie ervaring met gynaecoloog Nap en KID in het rijnstate?
    Heb al wel wat dingen op het forum gevonden, maar ben benieuwd naar recente ervaringen.

En nog een vraagje, wij hopen volgend jaar te trouwen, we willen pas na die tijd starten met KID, omdat een bruiloft plannen vrij stressvol is volgens mij, mag je aangeven dat je bijv. 2 maanden langer wil wachten?

Groetjes!

2. Buxus

Buxus Lid

6 sep 2016
    61
    33
    18
    Niemand?

3. Rianne1988

Rianne1988 Actief lid

21 okt 2015
    150
    18
    18
    In 2015 4 kid behandelingen gehad in Arnhem in Rijnstate, ivm onvruchtbaarheid van mijn man. Bij de intake vroegen ze bij ons inderdaad de medische gegevens van familie en van mij. Ook vragen ze of je nu schulden hebt ( hoeft hier verder geen papieren van te laten zien). Ze vragen ook wanneer je als alles mag lukken het kindje verteld hoe hij of zij ontstaan is. Bij het intake gesprek ook nog een inwendige echo gehad. Hierna gaan ze nog in het team bespreken of je in aanmerking komt voor kid of niet. Ik vond het echt een fijn ziekenhuis en leuk personeel. Je mag inderdaad 2 maanden langer wachten of een maand overslaan. Wij zijn wel gelijk gestart en zijn tussen door ook getrouwd, was geen probleem.
    Van gynaecoloog Nap heb ik niet gehoord. Bij mij was de 4de poging zonder hormonen raak.

Veel succes

Deel Deze Pagina