Hoi meiden! Vandaag onze intake gehad bij het geertgen... Ik heb er natuurlijk al veel over gelezen... positieve en negatieve dingen, maar goed die heb je overal Onze ervaring tot nu toe is dat het allemaal duidelijk overkwam.. Netjes en strak ingericht Vriendelijk personeel en dokter die goed naar me verhaal luisterde.. Wij hadden Dokter M... Nu vraag ik me af of er nog meer meiden zijn die binnnenkort gaan starten met deze behandelingen (IVF of ICSI) bij het Geertgen of mischien pas begonnen zijn! ik weet dat er veel topic's zijn maar daar zijn al meerdere pagina's en tjah daar zie ik door de bomen t bos niet meer Hoor graag van jullie meiden!!! Fijne avond!!!
Denk dat je het best mee kunt schrijven in het GG-topic. Daar zitten niet heel veel meiden, dus het is vrij overzichtelijk hoor! Mijn ervaringen met ICSI in het GG zijn niet zo best, maar daar zal ik me verder niet over uit laten. Ik wil wel aangeven dat de nieuwe arts (dokter F) nog geen enkele ervaring heeft. Wat je daarmee doet moet je natuurlijk zelf weten
Hey meissie25, ik ben sinds eind vorig jaar bij Gg. en schrijf niet mee in de andere topic. Ik heb het wel eens gelezen maar de ervaringen zijn niet zo positief daar. Dat is natuurlijk hartstikke vervelend voor hun! Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik er zo in zou staan. Maar ik merk dat ik daardoor ga twijfelen of ik er wel goed zit. En dat wil ik niet. Daarom schrijf ik daar niet mee. Shaddixxx, ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat. Ik vind het echt heel rot voor je dat je zulke slechte ervaring hebt.
Ik schrijf er ook niet mee, maar mijn ervaringen zijn meer dan prima. gewoon je gevoel volgen, negative verhalen heb je overal. en meestal verschijnt dat op internet, succes alvast.
Ons gevoel is tot nu toe goed bij het Geertgen Dank je wel voor jullie antwoord meiden!! Dobbel doen jullie daar ook IVF/ICSI?
Wat mij betreft is het ook juist de bedoeling dat anderen gaan twijfelen of ze er wel goed zitten. Je kunt je kop wel in het zand steken, maar als er zoveel negatieve verhalen bekend zijn betekent dat ongetwijfeld iets. Als iemand MIJ destijds verteld had dat een uroloog de puncties uitvoerde en dat er nog meer mensen in het Geertgen werken die geen enkele ervaring met fertiliteit hebben, en ik zou wensen dat dat gebeurd was, was ik er nooit heen gegaan in ieder geval.
Ik wil niet lullig overkomen maar we hebben voor het geertgen 2 ziekenhuizen gehad... 1 wou ons absoluut niet behandelen ivm me gewicht.. moest perse een BMI van uhhhhh 18 hebben ofzo? Naja over dat ziekenhuis lees je ook goeie en slechte verhalen... Dus tja waar ga je vanuit? Dat heb je overal... Weet ook zeker dat dat ook over t CWZ in Nijmegen te vinden is.. maar daar heb ik een half jaar gelopen met een super goed gevoel!! Shadixx hoe is t nu met je?
Wij zijn er vandaag achter gekomen dat het Geertgen een jaar lang tegen ons gelogen heeft, vandaar ook mijn felle reactie Niet zo best dus. Maar goed, daar zal ik me niet verder over uit laten, dat wordt hier niet zo gewaardeerd blijkbaar Wij waren eerst ook fan van het Geertgen hoor, maar als je er langer loopt, zelf onderzoek doet en.. Nouja, daar ga ik dus toch weer. Laat maar Ik wens iedereen natuurlijk al het geluk toe, of dat nu bij het Geertgen tot stand komt of in een ander ziekenhuis.
tja overal zijn negatieve en positieve verhalen, zo ben ik negatief over zwolle, jaren verkeerde behandeling. kwam ik achter door een gesprek in dusseldorf, alleen de afstand nekte ons, ook negatieve ervaring in genk, helaas al zijn er veel positief, ik vond het niets, elke ervaring is uniek, ik ken ook heel veel die wel positief zijn over geertgen, onder andere ik, zo is het geen enkel probleem dat we de echo`s in de buurt laten maken, en we dus enkel voor de insiminatie heen hoeven, contact loopt goed, we doen KID overgens. we zitten nu in ronde 3. helaas denk ik weer mislukt maar goed, wij zijn tevreden, hebben ook geen voorkeur voor artsen, ik vind ze allemaal prima. kijk een vervelende punctie is absoluut niet fijn, maar dat heb ik in het ziekenhuis ook gehad, ach weet je ik vind als je ergens niet goed voelt dan kijk je verder, elke ervaring is persoonlijk, ik vond sommigen iets wat ver gaan en op elk slakje zout leggen, maar hee dat is mijn mening,. iedereen heeft zijn eigen mening. daarom zeg ik ook volg je gevoel, dat is meestal de beste raadgever
En dat we niet open staan voor negatieve dingen is natuurlijk onzin shadow ik volg het andere topic nauw, (al heel lang) en heb dus ook veel gelezen, zo kan ik bv niet snappen dat als je niet postief bent je toch in de tussentijd wel door gaat met de behandeling in afwachting tot je elders terecht kan, ik ben per direct gestopt in zwolle toen ik er achter kwam dat ze mij verkeerd behandelden, dan maar verder zoeken, want met een slecht gevoel ergens heen gaan nee ik kan dat niet. tevens ben je mega negatief, en ja ik loop al wat langer mee in het wereldje, vele artsen, ziekenhuis enz gezien de laatste 12 jaar, zowel in nederland als in het buitenland. en ik weet dat er overal dingen gebeuren die achteraf fout zijn, kritisch zijn is goed, maar door persoonlijke omstandigheden wordt men vaak onredelijk (spreek uit ervaring ) mijn man zet me altijd weer met 2 benen op de grond, die blijft heel nuchter alles bekijken. en dat is goed. Nogmaals shadow ik vind het mega vervelend voor je, ik hoop dat je in dusseldorf meer geluk hebt tot het gewenste resultaat, ze zijn ook daar hartstikke goed, en voordeel wat verder met bepaalde technieken dan in nederland, dus succes,
Een vervelende punctie kan voorkomen, ja, maar als een kliniek artsen laat werken die geen enkele ervaring hebben met fertiliteit, klopt dat natuurlijk niet. De NVOG heeft overigens ook aangegeven dat dit niet toegestaan is. Ik ben ontzettend negatief over het Geertgen, ja. Lang niet over alles, want de positieve dingen weet ik ook zeker te benoemen, maar mijn kritiek uit ik inderdaad. Over de IUI-behandelingen in het Geertgen hebben wij ook nooit commentaar gehad, die zijn altijd goed uitgevoerd. Daarom zijn wij daarmee doorgegaan in de tussentijd. Tijdens deze IUI-behandelingen wisten wij nog niet dat het Geertgen over belangrijke uitslagen heeft gelogen. Een onvriendelijke arts, onjuiste informatie verstrekken en een pijnlijke behandeling; Dat kan overal voorkomen. Maar mensen zonder ervaring laten werken zonder patiënten daar ook maar enigszins over in te lichten en liegen over statistieken en uitslagen? Nee, dat mag echt niet. Er zit overigens heel veel verschil tussen een 'vervelende punctie', want die vinden inderdaad overal plaats, en tussen een 'verkeerd uitgevoerde punctie'. Ik zal echt niet zeggen dat niemand het Geertgen ooit nog zou moeten bezoeken, ik raad alleen iedereen aan om zelf ook na te blijven denken en om om second opinions te vragen wanneer je iets niet vertrouwt. Neem niet klakkeloos aan wat de artsen je vertellen, want het hoeft lang niet altijd waar te zijn, dat blijkt wel.
Klopt je moet niet alles aannemen wat artsen je vertellen, maar dat geld in elk ziekenhuis, geloof me ik heb helaas ook ervaring met een zeer slecht uitgevoerde punctie, met alle gevolgen van dien in zwolle, maar ik ga niet overal verkondigen hoe slecht zwolle is, want helaas er zat daar ook een arts die echt niet goed was, veel klachten over hem te vinden. ik ben van mening dat het overal gebeurd, tuurlijk het verhaal van die arts die weet even niet meer wat, (uroloog misschien) weet het niet meer, maar was wat anders als fertelitijdsarts, praat ik echt niet goed. en dat puncties tja ze hebben geen intensive care enz, dus kan me voorstellen dat sommige dingen niet mogelijk is bij ze, voor mij zou dat ook betekenen dat ik de behandeling dan daar niet zou volgen, Ik zou goed navragen en de opties goed op papier zetten. In goed overleg is voor mij in iedergeval gebleken wel veel te kunnen, oa echo`s elders, terwijl ik vaak lees dat het niet mag, dan denk ik heb je het wel echt goed overlegt want bij ons wat het geen enkel probleem. maar goed nogmaals, ik vind het heel vervelend voor je, net het stukje over amh gelezen, ik lees helaas over veel ziekenhuizen in NL, dat ze daar TE makkelijk mee omgaan, helaas, maar dat is wel met meer zaken in NL zo. in sommge gevallen raad ik mensen altijd aan om naar het buitenland te gaan, ze kijken daar gewoon verder, absoluut mee eens. maar toch zou ik never nooit meer als ik jouw verhalen lees, daar nog een stap binnen zetten voor een behandeling, en wel overal mega slecht over ze praten, ik kan dat gewoon niet begrijpen, maar goed dat is voor iedereen persoonlijk verder. ik hoop echt dat ze nogmaals je in DL kunnen helpen, en nogmaals ik kan het niet vaak genoeg zeggen volg je gevoel, lees je in, maar realiseer je wel dat mesen die geen klagen hebben vaak niet op internet zoeken, en daarom vaak veel meer negatieve als positieve verhalen te vinden zijn, onvrede wordt gewoon veel vaker geuit. dat is mens eigen.
Tja, de meningen zijn duidelijk erg verdeeld. Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik ben best tevreden. Het scheelt ook heel veel wat je resultaat is denk ik! Ik heb een maand geleden terugplaatsing cryo gehad. Dat werd gedaan door een stageloper ofzo? Ik kende hem verder niet. Voelde me op dat moment ook wat twijfelachtig. Maar ben nu 6 wkn zwanger dus je hoort mij niet klagen! Ik hoop dat het goed blijft en dan hoef ik me er ook nooit meer mee bezig te houden.