Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Dus hallo! Fijn om met jullie te kunnen kletsen hier. Wij zijn nu in onze 2e ronde van ons 1e kindje bezig. Ik heb 3 oktober een positieve CB ovulatie test gehad. Die avond het gezellig gemaakt met mijn man. Mijn cyclus is rond de 32 dagen ik zou dus vrijdag ongesteld moeten worden. Alleen heb ik sinds gisteren wat bruin bloedverlies/afscheiding. Dit heb ik de vorige ronde ook al gehad alleen nu heb ik ook wat andere kwaaltjes. Mijn tepels zijn wat gevoeliger dan normaal, ben soms ineens een beetje misselijk en ben erg moe. Vorige week ook erg last van mijn blaas gehad tijdens het plassen of als ik druk zette. Wat zou dit kunnen zijn? Ik ga zelf uit dat dit het begin is van mijn nieuwe menstruatie. Maar omdat ik mezelf zo raar voel weet ik het niet zo goed. Ik heb natuurlijk vanmorgen een test gedaan maar deze was negatief. Ik hoor graag jullie ervaringen. Dankjewel alvast! Liefs
Dat zijn allemaal symptomen die mogelijk door progesteron kunnen komen. Als het door hcg zou komen, had je positief moeten testen... Helaas kan ons lichaam lekker klieren met symptomen.. Afwachten en als je niet ongesteld wordt over een paar dagen nog eens testen, meer kun je niet doen helaas.