Hoi Hoi allemaal, Ik wil vragen of jullie allerlei info kunnen geven waar we rekening mee moeten houden voor het sperma onderzoek. Mijn man moet vrijdag zijn zaad inleveren. Moet hij dan al vanaf vandaag geen zaadlozing meer krijgen. Nog meer tips info waar ik me aan moet houden. Volgens de gyn weet ze de oorzaak al (dat ik geen goede eisprong heb) maar ze wilt toch nog even een sperma onderzoek. Vandaar mijn topic. Alvast bedankt
Als je vrijdag onderzoek hebt, dan vanaf nu geen sex meer. 3 tot 4 dagen onthouding. Verder bij zaadlozing goed opletten dat het allemaal in het potje gaat. Indien er wat naast gaat, is de test niet geldig. En verder kun je niets meer doen... zaad is allang aangemaakt bij de man, dus niets zal er nog invloed op hebben. O ja en bij wegbrengen op je huid dragen. Dus niet in je tas of zak van broek/jas. Onder je trui/hemd op je lijf zodat het op lichaamstemperatuur blijft. Succces!
of ik had ook gelezen het potje in een sok ofzo. Want moet een eind met de tram. Ben bang dat ik het laat vallen hihi
Ha ha... dat zou wat zijn Maakt niet uit waar je hem indoet, wat jij wilt, als het maar op lichaamstemperatuur is. Heel belangrijk!
Ja idd zou wat zijn zie het al voor me dat ik midden in de tram even een potje sperma laat vallen Maar meid bedankt
Zou het nu maar niet meer doen. Je kan hem ook in je bh stoppen. Of als hij het brengt, in zijn broekzak.
Mijn man "produceerde" zijn potje altijd in de wc van het zh. Niet echt ideaal, maar wij wonen te ver van het zh af.
Wij kregen een heel briefje mee met "spelregels". 3 dagen geen onthouding, hij moest het met de hand opwekken enz. Die van mij vergat op het moment dat het potje niet open was....
op het formulier van mijn man stond: eerst urine lozen,dan handen en zijn "ding" wassen . met schone handdoek droog maken. deksel eerst eraf halen,is een beetje onhandig als je dat als laatst moet doen haha. potje in je hand houden vanwege dat het potje warm (lichaamstempratuur) moet zijn. ALLES moet erin,als er wat naast komt is het niet geldig. en binnen een halfuur/uur inleveren,en op lichaamstempratuur houden. ik had het tussen me broek en buik. veel succes alvast liefs mounia
Ik had het in mijn handschoen gedaan en heb het samen met mijn handschoen aan de medewerker gegeven. Ze haalde het eruit en zei er verder niets over.
Bij mij in de brief stond.....2 tot 3 dagen onthouding. Goed warm houden op lichaamstemp. Binnen anderhalf uur na de zaadlozing inleveren En niks ernaast druppelen....elk zaadje moet erin Groetjes Debby
whaaaaaaaaa meiden ben helemaal aan het trillen de assistente heeft de uitslagen binnen ik moet rond 3 uur bellen (ze zei na drie uur maar ja ) ze moet het nog overleggenmet de arts. Ik benhelemaal misselijk van de zenuwen hellupppppppp