Uitslag spermaonderzoek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Vandaag hebben we de uitslag van het spermaonderzoek gekregen;

Hoeveelheid; 35 mln
    Beweeglijkheid; 30%

Kon er niet echt uit opmaken of dit nu goed of slecht is? De gyn zei alleen dan het wat minder gewenst was :rolleyes:

Ben altijd even overdonderd bij de gyn, en in de auto denk ik; ja.. maar wat betekend dat dan? :oops: :) Vrijdag moet ik weer, dus dan zal ik het nog een keer vragen.. maar voor nu; kunnen jullie me erbij helpen?

2. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Jeetje meid wat balen dat ze zeggen dat het minder gewenst was, maar gelukkig is het niet 0% zoals je bij sommige leest. Ik weet er zelf niks van maar wilde toch effe op berichtje reageren.
    Zelf heb ook altijd als ik thuis ben van die vragen die ik graag nog aan de gyn had gesteld het is ook allemaal niet niks.

3. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi

Bij ons was de beweeglijkheid 12% dus een stuk minder en het werd IVF. Normaal is er 50% beweeglijk. Jullie zitten daar dus wat onder, maar het niet super slecht.

Spannend vrijdag succes!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb er niet heel veel verstand van maar als je 30% beweeglijk is van de 30 miljoen heb je er nog 1050000 over klinkt in mij ogen niet heel slecht. Maar even goed aan je gyn vragen die heeft er tenslotte voor geleerd.

Gr. vruchtje

Deel Deze Pagina