Babywens & spiritualiteit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiittleOne, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Oke..mijn verhaal..
    we zijn inmiddels al anderhalf jaar bezig, zwanger te raken, maar dat gaat niet van harte helaas.
    ik ben in april dit jaar naar een vrouwtje geweest die in de toekomst kan kijken (klinkt heerlijk zweverig, maar als je al een jaar bezig bent en het lukt niet, probeer je je overal aan vast te kunnen houden)
    ze heeft me toen gezegd dat er binnen 2 maandjes een positieve verandering zou komen, en inderdaad.. 05-05-2011 is mijn mannetje op zijn knietjes gegaan en heeft hij me ten huwelijk gevraagd!
    daarin had ze dus al gelijk, als je het zo wil noemen..
    wat ze me ook gezegd heeft, dat was dat ik in october zwanger zou raken.
    Ik heb sinds ze dat gezegd heeft niet meer op dat blaadje gekeken, waarop ze die dingen geschreven had.
    tot afgelopen maand, toen keek ik er toevallig weer op en zag ik staan dat in october zwanger zou worden!
    natuurlijk is dit allemaal heel spannend, probeer er ook niet te veel aan te denken.

mijn vraag aan jullie, of er nog meer meiden zijn die hulp hebben aan spiritualiteit, en wat jullie proberen te doen zodat jullie er niet 24-7 aan denken, heb namelijk zelf het idee dat dit juist averechts werkt!

2. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Zo wat een verhaal zeg.... ik kan niet zeggen dat ik het zelfde heb mee gemaakt maar wel dat rond eind juni tegen mij is gezegt dat ik snel zwanger of snel met een dikke buik zou lopen. Mijn zus ziet dus regelmatig een paragnost zelf praat ik nouwelijks met haar, maar mijn moeder vertelde mij dat die persoon aan mijn zus had gevraagt van "je hebt toch een zusje?"had ze gezegt "ja"waarop die persoon weer zei "ze krijgt een dikke buik/ is snel zwanger" het gekke daarvan is dat mijn moeder dit al gemiddeld 2 week wist!!! En dat ik later tegen haar zei mam... ik ben zwanger!!! en toen vertelde zei mij dat verhaal dus!!! echt heeeel bizar!!! Zelf weet ik niet of het allemaal waar is of dat het gewoon allebei zo moest wezen, normaal zou ik zeggen ja ik geloof dat wel, maar omdat het niet tegen mij persoonlijk is gezegt is het wel apart. Maar ergens geloof ik er ook wel weer in!!! Helaas is het bij mij wel met 7 wk mis gegaan:( Nu hoop ik dat ik over 2 dagen een positieve test in handen heb :d En dat hoop ik dan ook zeker voor jou dat het super uitpakt!!!

Ik hoop dat je er een beetje wat aan hebt :)

Dikke kkus Roxy :D

3. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0

Ja precies, jij hebt dus ook al zo een verhaal..geloof wel dat er meer tussen hemel en aarde zit hoor!
    wel ontzettend balen dat het mis is gegaan, ik weet helaas ook hoe het voelt.
    Hoop ook voor je dat je een positieve test gaat hebben binnen snelle tijd!
    slik je zelf vitamientjes of folium?

Dikke kus terug xx

4. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Dat er meer is dat geloof ik ook zeker wel!!! En idd ik hoop dat ik spoedigg een mooie test in handen heb, we zullen zien :D

En ja ik ben begonnen met het slikken van zwangerschapsvitaminen gelijk na mijn miskraam. Dus nu maar hopen dat het goed uitpakt hihi :D

5. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    misschien ben ik zweverig! maar ik denk ook dat ze gelijk heeft! ze verzinnen dit soort dingen echt niet *denk ik*
    nog een paar weken voor jou dus! spannend!

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik heb dit ook ben ook zo benieuwd, ben in juli geweest en ze had gezegd dat ik snel zwanger zou zijn en dat ik op de verjaardag van mijn zoontje (15 nov) kon vertellen aan iedereen dat ik zwanger ben, dus ik ben ook benieuwd, duurt niet meer zo lang :D

7. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Laten we met zijn allen duimen :D:D:D:D

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Iemand vertelde me dat iemand voor haar gependeld had, na het eerste kindje stond de pendel een hele tijd stil, toen bewoog hij toch weer en kwamen er twee kindjes. Ze is na haar eerste kind na jaren met behulp van IVF zwanger geraakt van een tweeling..

Ben wel geneigd te geloven dat zoiets kan, maar ben er helaas ook van overtuigd dat er veel mensen zijn die uitspraken doen die niet kloppen of vooral nogal ruim te interpreteren zijn.
    Ik hoop voor jou dat deze dame het bij het rechte eind heeft.

9. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    een paragnost is anders dan iemand die pendelt ;)

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik hoop voor je dat het uitkomt!

Ben je trouwens al eens naar de gyn geweest? Want als ik naar je onderschrift kijk, dan valt me op dat jouw cyclus veel te kort is. Dus dan heb je of een veel te vroege eisprong, waardoor je eicel nog niet rijp is en dus onbruikbaar. Of je luteale fase is veel te kort, waardoor de innesteling wordt bemoeilijkt. Ik geloof eerder in medische hulp dan spirituele in jouw geval.;)

11. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ik geloof daar niet echt in,maar mijn oma zei dat ze gedroomd had,dat mijn man zwanger was...dus als wat te betekenen is mag het zel binnen kort gebeuren...duimen hier voor je

12. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook in geloof, heb er dus al de nodige ervaringen mee.. zal zeker wat laten weten als het komende maand gebeurt!

13. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Ik ga al een aantal jaar naar de gyn, elk half jaar heb ik een inwendige echo, probleem bij mij is dat de hormonen ontzettend springen van hoog naar laag. Maar het zou dus zomaar raak kunnen zijn.. is er over een jaar niks gebeurd dan begint voor mij de MMM..
    ik heb na de zevende dag mijn eitje, de tijd om in te nestellen is er wel, maar heb het idee dat als het niet lukt, mijn eitje meteen terug komt..
    even afwachten nu en duimen!!

14. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Dat klinkt ook erg hoopvol!
    duimen duimenduimen! en vooral..geloven!

15. Kaatje1985

Kaatje1985 Actief lid

11 sep 2011
    144
    0
    0
    Persoonlijk geloof ik er niet in. Ik zou ook nooit zo'n persoon opzoeken. Wel fijn als het andere mensen zekerheid/minder zorgen biedt.

16. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof ook zeker in spiritualiteit.....alleen denk ik dat er ook veel mensen zijn die dingen "voorspellen" die niet kloppen omdat ze niet zo spiritueel/begaafd zijn als ze zich voordoen of zelf denken!!!!

Leuk om te lezen dat mensen hier goede ervaringen mee hebben.....heb er zelf nog geen ervaring mee mbt zwangerschap...iemand goede ervaring met een pendelaar of spiritueel persoon...antwoorden kan natuurlijk ook via privebericht!!!!!

17. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

Mijn moeder pendelt wel eens, more or less voor de fun. Vorig jaar deed ik mijn beklag bij haar dat ik nog steeds geen geschikte partner had gevonden en toch graag een kinderwens had (was toen 34 jaar). Mijn moeder is toen een beetje voor de gein gaan pendelen en die pendel voorspelde dat ik binnen 6 maanden een partner zou hebben gevonden. Toen ze ook pendelde of ik zwanger zou raken zei de pendel ook binnen 6 maanden. Mijn moeder dacht: ok, dat slaat nergens op dus ik stop er weer mee. Maar een maand of 3 later ontmoette ik mijn huidige vriend en twee maanden later raakte ik 'per ongeluk' zwanger. De pendel had dus gelijk, maar ik hoorde dit verhaal pas achteraf. Mijn moeder vond het deit dat die pedel uit was gekonen geloof ik heftiger dan het feit dat ik zo kort na de start van onze relatie zwanger was geraakt. Helaas een miskraam. Maar de pendel an mijn moeder heeft gezegd dat ik binnen korte tijd weer zwanger ben. Wanneer wil ze niet zeggen: we moeten toch een eetje in het nu levenner niet naar gaan handelen.

18. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

Sorry, iphone tiepfoutjes.

19. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,
    ik heb me laten pendelen en zou zwanger zijn geweest in juni - juli, dit is dus niet uitgekomen dus daar geloof ik al niet meer zo hard in..

maar de buurvrouw had gedroomt dat ik in augustus ga bevallen, en zij heeft dit ook al eens gedroomt bij een vriendin en dat is UITGEKOMEN! :$ dus als het waar zou zijn zou ik eind oktober of half november zwanger moeten zijn! eens kijken dat het bij mij ook uitkomt zoals bij haar vriendin!!:D

liefs pooh x

20. Mammie83

Mammie83 Actief lid

11 jun 2011
    160
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Littleone,

Ik kom regelmatig bij een paragnost/medium dat kan ook niet anders, want dat is namelijk mijn tante, hihihi ook mijn moeder zit in het spirituele wereldje.

Ik geloof hier zeker in, maar beide zeggen ze dat je niet je leven mag laten leiden aan de hand van het geen een medium/paragnost/pendel verteld, want ook deze kunnen het weleens mis hebben...

Meestal kunnen zij inderdaad "zien" dat je zwanger raakt, maar dat is meestal over een jaar gezien, ze kunnen dus niet echt een maand/datum benoemen, hiermee wil ik niet zeggen dat het niet waar is, maar dit is het geen wat mij altijd is mee gegeven...

In het spirituele hoeft een "zwangerschap/geboorte" niet altijd een daadwerkelijke zwangerschap te betekenen, in het spirituele is dit vaak een nieuwe fase in je leven...

Ik hoop voor jou natuurlijk dat de paragnost het juist heeft, maar wil je ook beschermen voor een teleurstelling ;)

Deel Deze Pagina